Mikulás teszt! Melyik jobb BMW? Olvastak már teszt-interjút? Nem? Ok, mert én sem írtam eddig,...
Ismét Supercar találkozót rendeztek a Japánok, Fuji hegy lábánál.. A találkozó résztvevői:...
Galáék újra porondon Képzelt riport egy nagygombosi...
Szirák RS 2014.05.23 - 24.
Magyar győztes a RaceStar tehetségkutató versenyén!
MIGREN csapattársunk új FRH lógói. A kirakatomban megtaláljátok. FRH csapattagoknak elküldöm...
Ez nem mai hír, csak most bukkantam rá, és mint érdekesség rakom ki. Júniusban itt az oldalon is...
Rózsa RS 2014.06.21 - 22.
A Top Gear tesztpálya felkerült a Google Street...
Controller Magazin és a Forza 5
B.Ú.É.K. Örülök, hogy egész évben itt voltatok. Akár regisztráltként, akár csak...
Dvorcsak és London Ő az a srác a csapatból akit a pályán nem sokat látunk, de kezdetektől...
FRH találkozó Élmények...
Game Day Köridő Kattints ide és kövesd a ranglistát: LIVE...
Újabb autók a PRH SHOP-ban!!! Primordial Racing Hungary Kettő vas került fel, amit használjatok...
Forza 4 Örökranglista Mivel tegnap volt pontosan 6 hónapja (fél éve), hogy megjelent a...
A Skoda Octavia RS hazai bemutatójáról ...
WTCC futam és FRH találkozó! Pár nap elteltével, még mindig erről beszélnek az emberek....
Igen, jól látod kedves barátom! Hiába csóválod a fejed, hogy ez lehetetlen, meg biztos jól...
Az első Millenium Racer
Novemberben érkezik a Nissan GT-R Nismo változata...
Kagylóülésből kagylóülésbe… Sokan úgy tekintenek a számítógépes/konzolos...
A Jalopmik autós híroldal (aminek néhány cikkét ezen az oldalon is láthattátok már) cikkezett...
Nagy Futam II Infiniti Red Bull Renault
Forza 4 festés Migren "tollából" Egy csokorba szedtem Migren77 újabb alkotásait
Hálózati beállítások avagy az Open NAT aranyat ér
Migren fotópályázata Katt a Bővebben gombra aztán irány kattintgatni a Forza4 -ben a...
Stadium Super Trucks A világ legjobb autóversenye
Riport Ray Mesterrel Milyen is az, amikor nem egy hosszabb délutáni futamot próbálunk...
Forza 6 Demo Szerintem...
PRH - Ranga Car Pack A Forza4-ben is elkészültek a Ranga autók. Ma délután már felkerülnek a...
FRH találkozó a Hungaroringen Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
A JAS Motorsport cégről Mindent láttunk már, amit látni kell. A teszt megvolt, menjünk...
FRISS INFÓK!!! A holnapi napon 9:00-tól elérhet aki akar a következő telefonszámon: +36303261063...
THE END
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
Szilveszter Rally 2013 Galuska Szabolcs – Várfalvi Gábor Lada 21074
Elkészültek az FRH emléklapok Végre...
A Nagy Futam
FIGYELEM! A napokban két Xbox Live profilfeltörésről is olvastam.
Új FRH ajándéktárgyak!
Staff Team BT
Trófea feleség Bemutatkozik az új Renault Mégane 275 Trophy
UTOLSÓBÓL ELSŐ, VAKON Ilyet még nem láttál!
Lotus a Rallyban A 70-es 80-as évek fordulójának rally világbajnokságain a Lotus sikeres gyártó...
Ford A-modell Akik esetleg Székesfehérváron járnak azok személyesen is megcsodálhatják...
Magyarországon? Élménybeszámoló
FRH Találkozó 2013 Gokart Emlékezetes nap...
Trollok útján bringával 80-nal rükvercben Te be tudnád vállalni?
Teher- robogó? Kubo!
Karácsonyi adományozás! Egységben az erő!
Michelisz Norbi itthon! 2 Tegnap délelőtt hívott Sanya, hogy ha ideje engedi akkor találkozni...
Ordas kamu a fekete fallosz? Ott voltam. Láttam. Megtapogattam. A Nissan Deltawing, bizonyos...
Forza és én... Egy lelkes Forza rajongó írását olvashatjátok. Ami az FM3 és...
Zengő Roadshow Hatvan Összefoglaló
GT Open - Festőverseny Sorsolás!
FRH Örökranglista 2013 Egy korszak ismét "lezárult" a csapat számára... Táblázat...
ÚJ FRH TAGKÁRTYÁK! Forza 5
Megjelenés december 6-án, tehát a Mitulás Báti hozza! A Microsoft bejelentette az új...
Kesjár Csaba ma lenne 50 éves... Sokan gondoltuk azt anno (és talán sokan hisszük még ma...
Talán emlékeztek még, hogy kb. fél éve kiadtuk a PRH csapattal a ’BRUTAL ASSAULT Speed Pack’...
2011 Karácsonyi Adományozás Bizonyára emlékeztek, hogy tavaly az ünnepek előtt, az...
DTM - legjobb festés Eredményhirdetés!!!
Xbox ONE vagy nincs? Bécsi túra a csodamasináért...
Nincs füst, nincs zaj...
FRH JÁTÉK! Sorsolás
Ez a cikk ismét egy autó matricázásáról szól, de most fordított a...
A közös cél érdekében, a Mad Catz és az MLG, azaz Major League Gaming. Hogy megalkossák a...
A Bulirendszám és a Forza Racing Hungary Nagyszerű hírt közölhetek az FRH csapatagokkal!...
FRH találkozó Pénzbefizetés nov. 3-ig!
2011 LA Design Challenge A 8. alkalommal megrendezésre kerülő LA. formatervezési versenyen...
Szilveszter Rallye 2012 Gala sporttársunk az év végén sem fért a...
Le Mans 4H Emléklapok
BMW Car Dashboard Design Mindent a szemnek...
Egy lelkes Forza rajongó, gondolt egyet és kettő lett belőle. Akinek mindene az autó annak biztos...
Örömmel jelentem be a Primordial Racing Hungary legfrissebb kiadását. Egy S700-as Lamborghini...
MIDEX Cered RS 2014.04.12-13
Jelentkezz stafftagnak és segítsd Te is a csapat működését! Szívesen segítenél az FRH...
TORA 24 órás verseny (FRISSÍTVE! 09.16.)Van aki hallott a dologról, van aki nem. Egy biztos nem...
Isle of Man TT, 2011 2011. június 13., hétfő 09:11 Ott állok Giacomo Agostini, Phil Read, Kel...
FRH Karrier
Forza Racing Hungary Autóklub a Forza 4-ben! Kihasználva a játék lehetőségeit létrehoztunk...
Újabb PRH autók a KlubGarázsban!!! Kettő vas került fel, amit használjatok bátran!
Na srácok. A póló ügy. Többen megkerestek a csapatból, hogy ők szívesen rendelnének...
Egyre gyorsabban közeledik az idő, mikor is megjelenik a Forza Motorsport 4. Többen kérdezték,...
Ünnepi ADOMÁNYOZÁS! ODAÉRT AZ ADOMÁNY!
Luxus telefont ad ki a Lamborghini Te előrendelsz?
Az INTERNATIONAL SUPERSTARS SERIES egy az FG GROUP által szervezett versenysorozat, mely 500...
Egy önzetlen felajánlás Szeretném megköszönni a Black Ball Sharks biliárd csapatnak és személy...
Végre elkészültem a Tökölön készült képeim összefűzésével. Ami érdekes lehet. a videóban...
Nagy nap, hiszen kettő említésre méltó esemény is történt ezen a napon. Először...
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Van szerencsém...
Gyors infó azoknak akik jönnek vasárnap valamelyik online versenyünkre! Rendhagyó...
Racers for Race
Zöld Pokol - forma autó Andreas "Andy" Gülden a Nürburgring Vezetéstechnikai Akadémia vezetője a...
Örökranglisták 2009.10.28.-án indult az eslő teszt futamunk. Azóta nem kevés idő eltelt és itt...
Újabb FRH póló
FRH és a Forza 6
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
A PRH csapat garázsából kigördült az első Forza 4-es autó. Ami rögtön átszállításra került a...
Összefoglaló
2014. augusztus 23. Zengő Roadshow Hatvan.
Effendi barátommal úgy döntöttünk, hogy ha már Hatvanban történik mindez, akkor élni kell a lehetőséggel, mivel nem sokszor adatik meg, hogy egy ilyen neves csapattal és annak világklasszis pilótáival személyesen is találkozhassunk, kezet rázhassunk és beszélgessünk bármiről. Bár az esemény 10 órától tartott, de mi csak fél 1-re értünk ki, viszont nem maradtunk le semmiről, mert délelőtt zárt körben tartottak sajtótájékoztatót Michelisz Norbiék. Érkezésünkkor egyből feltűnt, hogy nagyon sokan érdeklődtek még rajtunk kívül és kis városunk főtere benépesült a lelkes rajongókkal és sok családos résztvevővel, akik gyerekeiket hozták ki, hogy testközelből láthassák a show-t és érezhessék később az égő gumi szagát.
Effendi egyből betámadta a „szimulátoros sarkot”, mivel ingyen adatott meg a lehetőség, hogy az SBR-es csapat nyújtotta lehetőség által mindenki menjen egy felvezető kört, majd két gyors kört a Hungaroringen. Mivel fel kellett iratkozni, így tudtuk, hogy lesz még pár óránk, amíg sorra kerülünk, így ezt az időt kihasználva, próbáltunk mi is testközeli élményeket szerezni kedvenceinkkel. Elsőként Czollner Gyulát tudtuk elcsípni (a show „tudósítója” és a különböző események felkonferálója volt), aki nagyon segítőkész és barátságos volt és nem zárkózott el egyáltalán a beszélgetéstől és a fotózkodástól. Mivel a Forza Racing Hungary képviseletében jártunk el, így nem kis büszkeséggel (később mindenkinél) mint Magyarország legnagyobb online versenyklubja, az FRH társvezetőjeként mutatkoztam be. Gyula egyből emlékezett ránk, mivel a 2012-es DTM bajnokságunk záró futamának felkonferálásában ő segédkezett (lásd a videók között) és még mielőtt a szájába adhattam volna a szót, ő hozta fel ezt a számunkra szép emléket, konkrétan említve az évet és a bajnokságot. Nem gondoltam volna elsőre, de emlékezett ránk! A beszélgetést hivatalos teendői szakították félbe, de mivel sikerült korábban – munkahelyem révén – VIP jegyeket is szereznem, így később még a külön VIP vendégeknek fenntartott zárt részen is sikerült vele általános és szakmai dolgokról beszélgetni.
Csak hogy tartsam a sorrendet, mivel sokan voltak kíváncsiak elsősorban a pilótákra, így Michelisz Norbihoz, Tóth Norbihoz és Ficza Ferihez szinte lehetetlen volt közel kerülni, mert mindenki velük akart közös fotót csinálni és váltani néhány szót. Így egy óvatlan pillanatban Zengő Zoli mellett találtuk magunkat, aki ugyancsak kedvesen szóba elegyedett velünk. Ekkor még csak a főtér közepén, de sikerült neki is bemutatkoznunk, illetve váltanunk néhány szót és készítenünk egy-két remek fotót. De a show-nak mennie kell, így neki is mennie kellett, mi pedig végre tudtunk néhány képet a Zengő kamionról és a kiállított Hondáról és Seatokról is készíteni. Ezt követően pedig el tudtuk csípni a két Seatos versenyzőt is.
És ekkor következett Norbi! Bevallom, gombóccal a torkomban és kislányos zavarral léptem oda hozzá, ő pedig egyből a pólóm szúrta ki az FRH logóval. Sikerült neki is kellőképp bemutatkozni, majd Effendivel közösen jöhettek a fotók. Sajnos többet beszélgetni nem tudtunk, mert mint már írtam, folyamatos volt a sorban állás a „kegyeiért”, így mentünk megnézni, hogy hogy állunk a szimulátorozással.
Kis várakozást követően először Effendi tesztelte, így értékes információkkal látott el a féktávokra vonatkozóan, így valamikor 3 óra magasságában sikerült 2 kör alatt megfutnom az addigi második legjobb időt, mindössze 4 tizeddel elmaradva az elsőtől (később ez módosult, mert többen is jobbnak bizonyultak, így a kb. 90-100 résztvevőből valahol a 6. hely környékén végeztem).
A nap egyik legnagyobb durranása az óránkénti tesztvezetés volt, ahol 12 szerencsés ülhetett be a Zengős versenyzők mellé, hogy aztán óránként körözzenek a lezárt belvárosi részen. Sajnos a mi nevünk nem került elő a kalapból, de így is emlékezetes maradt minden, mivel centikre tőlünk húztak el a srácok, nem kis füstöt hagyva maguk után. Közben a Forma 1 belgiumi időmérőjét is élőben követni lehetett egy óriás kivetítőn, amit eredetileg Michelisz Norbi közvetített volna, bekapcsolódva az élő M1-es közvetítésbe, de az érdeklődők és rajongók hada miatt ez végül is meghiúsult.
A tömegben forgolódva ezt követően még többször sikerült Michelisz-t elcsípnünk, de mindig csak 1-2 percre volt időnk, mert hát a sor…. Így inkább visszamentünk a Zengő kamionhoz és sátorhoz, ahol az i-re feltéve a pontot kicsit privátabb beszélgetést tudtunk Zengő Zolival folytatni. Effendinek és nekem is voltak kérdéseink. Effendi inkább sport szakmai dolgokról és az esetleges jövőképről kérdezte Zolit, én pedig propagálva és öregbítve az FRH hírnevét, a team-mel kapcsolatos dolgokról beszélgettem vele, ami később már egy kisebb egyeztetésbe ment át mindenféle csapatdolgokról. Na de ne igyunk előre a medve nőjére, ha lesz belőle valami, akkor értesültök róla mindenképp.
A nap végén teljesen kimerülve, valamikor 5 óra körül döntöttünk úgy, hogy számunkra a nap véget ért, így bár fájó szívvel, de búcsút mondtunk a Zengő Team-nek és felejthetetlen élményekkel és emlékekkel gazdagodva indultunk haza, hogy kipihenjük a nap fáradalmait.
© Effendi60
És végül jöjjön még néhány kép a nap eseményeiről: