FM3 - FM4 Lezárt Online Versenyek

Szép volt, jó volt, történelmet írtunk itthon, de semmi sem tart örökké.

Clio Cupa 2.

Tartalomjegyzék

Clio Cupa 2.

(FRISSÍTVE!)

Sunset eredmények, és Laller beszámolójával.

 A Bajnokság összes résztvevőjének köszönöm a jelenlétet és az izgalmas csatákat. Ismét bebizonyosodott, hogy egy FRH futamot sem szabad kihagyni. Garantált az izgalom, a csata, a móka, és nem utolsó sorban a Fair-Play. Az online versenyeink újdonságai miatt még van mit gyakorolni, de egyre jobban belerázódik mindenki!

A mi lobbinkban egy embert emelnék ki. Az időmérőn Navy mindenkit meglepett, azzal hogy elfoglalta a Pole Pozíciót. Nagyon szép volt!

De nem is szaporítom tovább a szót, jöjjön Laller beszámolója.

Ja, és készüljetek, mert jövő hét Vasárnap új Bajnokságot indítunk! Részletek Hamarosan...

Üdvözlöm az Urakat!

Szombaton elérkezett a Clio versenyek utolsó versenye. Ezekben az autókban számomra az a csodálatos, hogy minimális állítás után szinte minden pályára jók. Néha csak váltó áttételt kell állítani és indulhat is a móka. Ügyesen lett összerakva ezért elismerés EZolinak.

A pálya: Torontótól 40 percre található nyugatra. A pályát 1968-ban létesítették Stock Car versenyek lebonyolítására. Amerikaiak szerint a Stock Car Racing a legnézettebb sport a világon. Szerintük… Ők még nem láttak Győzike Show-t. 2009-ben tulajdonos váltás volt, melyek új beruházásokat is hoztak. Új kényelmi beruházások mellett, tribün, járdák, és állagjavításon túl új aszfaltot is kapott. A pályát könnyű megtalálni. A kiásatlan kútnál kell jobbra fordulni.

Kérdés van? …. Nincs?! …..Akkor haladjunk tovább!

 

 

Az első futamot jó hangulatban vártuk. Az első kör Cool felvezetésével indult, majd Arms és HUNPc következett. Széles aszfaltcsíkról van szó, így bőven volt hely mindenkinek helyezkedni. Én kivételesen nem az utolsó helyen voltam. Sikerült az ötödik helyre beverekedni magam. A felvezető kör végén elég nehezen ért fel a mezőny vége és egy kicsit szellősre sikerült a rajt.

Az első kör gond nélkül lement említésre méltó nem nagyon történt. A kör végén a Williams mellém ért és megkért, hogy biztosítsak neki helyet a fal mellett, amit én örömmel teljesítettem is. Hagytam neki egy fél Clio-nyi helyet. Ügyesen megoldotta, habár a halántékáról leugrott a hajfesték ijedtében.

Az élen szokás szerint ádáz csata dúlt az élmenők között. Kiszorítósdit játszott Cool, Fusyon és Arms.

HUNPC nem bírta a feszültséget és már a harmadik körben kiállt a csatából a bokszba. A hetedik körben érdekes dolog történt Arms-al. A Turn10 jóvoltából az ovál részen, Fusyon mellett haladva egyszer csak keresztbe állt és a miután Fusyon még eltalálta, a fal fogta meg. A visszajátszásból az ok nem látszik. Én a hétvégi szerver szarakodásnak tudtam be az egészet, az UFO-kra nem foghatom mert Ő is egy UFO.

A rommá tört autóval még egy teljes kört meg kellett tennie, hogy beérjen a bokszba. A szerelői csípőből megnyerték a pénteki napon a bokszba kihirdetett káromkodási versenyt, mikor meglátták a befelé vánszorgó családi kis kedvencet. A törés százalékok piros és narancssárga színben pompáztak. Visszatérve a pályára az utolsó helyen találta magát. Gondolom itt már nagyjából elkönyvelte magában, hogy kiugró teljesítményre nem kell számítani. A kilencedik körre a mezőny szétszóródott a pályán és csak messziről figyeltük az előttünk haladó vetélytársunkat, hogy mikor bambul és felejt el bekanyarodni.

A tizenkettedik körben utolértem Williamst a hátsó egyenesben és akkor még nem sejtettem, hogy Lancelot játszott Williams nevében (csak fikció). Sehogy sem fértünk el egymás mellett a „sikánban”. Ismét kibillentem az egyensúlyból így el tudott menni mellettem.

A befutóig a sorrend már nem is változott. Az élen Cool, HUNPc és Fusyon futott be. Én megtartva az ötödik helyemet, szeltem át a célvonalat. Még mindig nincs kérdés?

A második futam jól megszokott módon fordított rajtsorrendben rajtolt el. A sorrend nem felelt meg az első futam eredményének, mert az indulási sorrend Ice, Effendi és Tom75 volt. A felvezető körben aztán helyreraktuk a sorrendet és Ice besorolt a negyedik helyre előre engedve Effendit és 37 éves Tomot. Tom, Ice-tól tanult gumit melegíteni ötvözve a stílust Lancelotéval. Bemelegítette az első gumit, majd a hátsót. Ezután következett a kavicsos rész és a fű bemelegítése. Mikor ezzel végzett nyugodtan dőlhetett hátra, hogy Ő mindent megtett egy tökéletes rajt érdekében.

A felvezető kör végén most sikerült zártabb alakzatot felvenni. Jött egy gyors és határozott Effendi Go és elszabadultak a családi kisautók, hogy teljesítsék idei utolsó versenyüket.

A hangulat alapján ez is jó futamnak ígérkezett. A rajtot követő első körben nagyon szép csaták voltak. A szokásos Arms, Cool, Fusyon és HUNPc kvartett kiegészült Williamssel és így minden adott volt egy kis adok - kapokhoz.

Én Ice-al küzdöttem egy kicsit előrébb. Mivel önjelölt lovagunk, Lancelot termelési értekezleten volt a József Attila söröskupak rostáló intézetben, így kénytelen voltam Ice-al megvívnom a szokásos lemezhajligatós csatámat. Méltó ellenfélnek bizonyult. Mindez Arms autójából nézve:

Mint ugye köztudott nem hörög a paraszt, ha nem szúrja a kés! Már a második futamnál tartottunk és Ice még semmi maradandót nem alkotott. Még semmi olyat nem tett, amin még legalább egy hétig lehet röhögni.

5D Benq monitoros barátunk most sem hagyott cserben minket. (Saját bevallása szerint az 5D: 1D szélesség, 2D magasság, 3D mélység, 4D keskenység, 5D alacsonyság.) És akkor az időt még nem is említette.

Ez alapján gondolom mindenkinek lejött, hogy nem teljesen kerek a srác….   Tudom most már lenne kérdés, de sajnos már nem maradt rá idő!

A hatodik körben fent említett versenyzőtársunk begombázva azt haluzta, hogy ég a Clio teteje. Mivel volt úttörő és ott megtanították neki, hogy a homok oltja a tüzet ezért fogta magát… és nem engedte el. Gondolta ha a Clio tetejét a homokba forgatja akkor kialszik a tűz. Itt van a kutya elesve! Igaza lett. Mire nagy nehezen visszaállította az asszony kocsiját talpra, már nem égett. Már csak a füst maradt. Az viszont a futam végéig.  Figyelem! A nyugalom megzavarására alkalmas képsorok következnek!

A verda hátulja kicsit huzatos lett. Fogyasztáscsökkentéssel kapcsolatban szokták javasolni, hogy ne legyen lehúzva menet közben az ablak. Ebben az esetben mennyire ugorhatott meg a fogyasztás?

A nyolcadik körben Ice kiállt a bokszba ahol a szerelők köptek egyet és hazamentek.
A kilencedik kör elején HUNPc mellett Tom fénysebességre kapcsolt mikor megnyomta a TURN10 gombot és úgy húzott el mellette, hogy ott szem nem maradt szárazon. Persze, hogy lag volt.

A szétszóródott mezőnyben jelentősebb esemény már nem történ. Ha történt volna, akkor is eltörpülne a fent leírtak mellett. Az már csak mellékesen jegyzem meg, hogy én a kilencedik körben az ovál kezdeténél telibe vertem a boksz kezdő falát, úgy emberesen. Nem szeretnélek benneteket a személyes tragédiámmal untatni, így ezt nem részletezném.

A végső sorrend a befutónál meglepő módon úgy alakult, hogy az élen Arms végzet, majd HUNPc roncs autója futott be, majd pedig Hansolo méltó utóda Tom érkezett be a célba.

Azt hiszem mindannyiunk nevében mondhatom, hogy az erre a sorozatra fordított minden perc megérte. Tartalmas, izgalmas és nem utolsó sorban jó hangulatú, néha ökörködésbe és masszív röhögésbe fulladó futamokat tudhatunk magunk mögött. Ezúton szeretném megköszönni mindenkinek a korrekt versenyzést. Szeretném továbbá megköszönni, hogy rászántátok az időt, hogy elolvassátok az összefoglalóimat ill. eltűrtétek az agymenésem.

 © Laller75

 GRATULÁLOK MINDENKINEK AZ EREDMÉNYEKHEZ!!! (Crazyman)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NINCS jogosultságod hozzászólást írni!