FM3 - FM4 Lezárt Online Versenyek

Szép volt, jó volt, történelmet írtunk itthon, de semmi sem tart örökké.

Seat Leon SuperCup 2012

Tartalomjegyzék

Egy remek Bajnokság első futama után vagyunk. Míg Ice lobbija a szervergondokkal küzdött, addig az én (Crazyman) lobbim a szabályoknak megfelelő futam kivitelezésével próbálkozott (mint a kiskutyák...)

Komolyan mondom nem ismertem rátok, egyszerűen katasztrófa volt mindkét futam...Semmi másra nem tudok gondolni, mint hogy a kb. 40 perces csúszás miatt pattanásig feszült mindenki és a versenyre már nem tudott józanul gondolkodni. Legalábbis szeretném erre fogni...

A lobbi beállítást valóban elszúrtam, emiatt csúsztunk. De ettől még a versenyeket normálisan kellet volna lefutni, csak jelzem akinek nem inge nem veszi magára!
Megkérem a régi és új versenyzőket is, hogy legközelebbi futamra felkészülten jöjjön mindenki. Ne ott kelljen magyarázni mit szabad Safety alatt, hol kell kijönnie, mennyi kört kell menni,ki milyen szabálytalanságot követett el..stb. Én ugyanúgy versenyezni szeretnék, mint ti. Ne versenyközben szóljatok, hogy ki mi vétett. Vége a futamnak, leírod és elküldöd. A szabályzatban minden le van írva! OVÁSZ 

Futamok közti szünetben mindent megbeszélhetünk tudjátok. Ha van kérdés vagy valamiben nem vagytok biztosak, természetesen inkább kérdezzetek, de ne az adott szituációban a pályán! Ismertek, az újakat is általában megkérdezem, -Tiszta mi történik időmérő alatt? Stb.

Óvások mindkét lobbiban voltak.

Ice kivizsgálta a saját lobbijában történt óvásokat:

Lanc3lot és HUNPcDriver kölcsönösen óvást nyújtottak be a Seat cupa Catalunya 2. futamon történtek miatt.

A szabályok világosan kimondják, hogy az elől haladó jármű választ pályaívet , amit egyenes szakaszon egyszer módosíthat, kanyarban pedig a kanyar kijáratáig tartania kell magát az választott íven.

A választott pályaív akkor szabályos ha végig minimum két kerékkel az úton van az autó és hirtelen nem változtat irányt.

Ebből és Lanc3lot telemetriájából kiindulva illetve ,hogy Lanc3lot elmondása, és saját tapasztalatom szerint Hunpc nem figyelmeztette Lanc3lotott az előzési szándékáról így Lanc3lotott nem találtam vétkesnek és az esetet versenybalesetnek nyilvánítom.

Viszont a Kanyarban történt eset miatt HunPC-t figyelmeztetésben részesítem sportszerűtlen magatartásért.

A telemetriából kiindulva figyelembe véve Lanc3lot autójának a sebességét és a választott pályaívet, úgy gondolom nem fékezett túlzottan és indokolatlanul korán.
Amit Hunpc a fűről visszakeveredve már nem tudott kivédeni és így kilökte Lanc3lotott a pályáról. VISZONT ezzel szabálytalanul előnyt szerzet amit a következő kanyar bejáratáig vissza kellet volna adnia.

Köszönöm mindkettőjüknek a kulturált viselkedést és ,hogy a szabályoknak megfelelően intézték a nézeteltérésüket.

Jómagam (Crazyman) is kivizsgáltam az óvásokat és elbíráltam a szabálysértéseket:

Óvást csak Landától kaptam, de ő több szituációt is megóvott.

1.futam 8. 22. perc Landa-Kalmi
Landa az ideális íven autózott, és Kalmi becsúszott féktávon (elnézte), emiatt kiütötte Landát. Versenybalesetnek minősítem, (VIDEÓ)

2.futam a rajt,
Ez valami katasztrófa volt. Repülőrajt, de nem lehetett tisztán hallani a GO-GO! vezényszót és fogalmam sincs milyen indíttatásból, de Barni nyomott egy féket a rajtvonalnál. Így fékezésre kényszerítette a mögötte lévőt, az megint a mögötte lévőt...A végén tömegbaleset lett ebből a fékezésből. A mezőny fele romokban, és még csak pár métert tettünk meg a rajtvonaltól...Repülőrajt utáni pillanatban Safety Cart kellett behívni. (VIDEÓ)

Mondanom sem kell hogy az SC alatt szerintem a 13 autóból 10 boxban volt...
Szándékos fékezés TILOS, és most már remélem mindenki megjegyzi miért is, Itt volt a példa rá!

BARNINATOR88 a szándékos fékezés, és az ebből adódott tömegbaleset előidézése miatt büntetem:

Leghátra sorolás a rajtrácson (2 futamon) - a következő versenyen kell letölteni. A büntetést követő (amin a versenyző megjelenik) futam felvezető körében KÖTELEZŐ a mezőny végére állnia. A második futamon szintén, (teljesen mindegy a fordított rajtsorrend miatt hova kerülne).

2.futam - 8. 59 perc. Másodperc, Danika-Landa
Danika9112-t figyelmeztetésben részesítem leszorítás miatt. Semmi oka nem volt elhagyni az ideális ívet, és ezzel a mozdulattal a mellé érkező Landát a fűre kényszerítette. (VIDEÓ)

2.futam 10. perc Sikáni csetepaté
Na ez sem volt semmi mutatvány. Ebből már videó sem készítettem, mert nem tudtam hogy mutassam átfogóan, annyi mindenki benne volt. Ropogtak az autók, pattogtak a festések. Meg sem próbáltam kibogozni ki-miért hogyan, mert a végén annyi büntetést kell kiszabnom...Ettől függetlenül érdemes megnézni, a kirakatomban fent van a Replay.

 



Az én észrevételeim.
Ha a pályán baleset ér, és véletlenül az út közepén állok meg akkor nem mozdulok, hogy könnyebb legyen kikerülnie mindenkinek. Na de nagy valószínűséggel csak akkor fognak tudni biztosan kikerülni ha tudják hogy ott vagyok. Emiatt én szabályosan beleálltam Kalmi autójába. ott ült csöndben, vagy lehet hogy a zárral kínlódott és próbálta kinyitni az ajtót, hehe. Tessék kiabálni hogy Hello!, ne csak akkor nyissuk ki a szánkat ha valaki megpöcköl féktávon!

 

 

 

 

Csak ennyire sérült az autóm, bár úgyis kuka volt az egész futam...

 

 

 

 

 

Térjünk vissza egy kicsit a Repülőrajtos balesethez. Mivel szinte az egész mezőny boxutcába kényszerült, így volt alkalmam azt is megnézni, hogy kilépi át a záróvonalat a kijövetelnél.
Nos két ember kivételével mindenki átlépte, szabálytalanul. A szabály az szabály...a büntetésük

Boxutca áthajtás - a következő versenyen kell letölteni. A büntetést követő (amin a versenyző megjelenik) futam rajt utáni első körében KÖTELEZŐ letölteni. Ha egy versenyen kötelező boxkiállás van meghatározva, akkor a büntetés plusz kiállást jelent természetesen!

Akiket érint:

  1. FRH Crazyman
  2. Foot6all Laci
  3. BARNINATOR88
  4. Kazii360
  5. Fridzsimen00
  6. X Kicsi X
  7. Sumak1979
  8. Danika9112
  9. drsanya
  10. Kalmi91
  11. PistikeMester

Egyedül Landa és pedroHUN tartotta be ezt a szabályt.

Amivel ezt a beszámolót zárnám, egy idézet az Online szabályzatból: „Használd az agyadat, a füledet, a szádat és a tükreidet!" További szép napot! és jó felkészülést a következő futamra. Találkozunk Indianapolisban!
A 15 perces időmérő beállítást sikerült megoldani, köszönöm a segítséget Cool-nak és Ice-nak. A Catalunyai időmérő baki miatt pedig elénézéseteket kérjük és köszönöm mindenki türelmét és hozzáállását ahogy kezelte a dolgot.

EREDMÉNYEK:


Egyéni össz pontozás

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NINCS jogosultságod hozzászólást írni!