FM3 - FM4 Lezárt Online Versenyek

Szép volt, jó volt, történelmet írtunk itthon, de semmi sem tart örökké.

Classic DTM Championship

Tartalomjegyzék

 

A csapatból Gepzsíros keresett meg ezzel a bajnoksággal. Ez egy csapatverseny, ahol az aszfalton kívül a fényezőműhelyekben is verseny lesz.

Lássuk a részleteket!

Kettő autó lesz a bajnokságban:

Mindegyik autónál KÖTELEZŐ tuning van!

Az autók A600-ig tuningolhatóak, emellett a csapattagoknak azonos felnit kell használni.

  • Maximum teljesítmény: 336 kW
  • Súlyhatár: minimum 1225 kg
1991 BMW M3 C / 357 1990 Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evolution II C / 377

- Sport vezérműtengely

- Széria vezérműtengely
- Verseny lökettérfogat - Sport lökettérfogat
- Verseny fék - Verseny fék
- Verseny rugók és lengéscsillapítók - Verseny rugók és lengéscsillapítók
- Verseny kereszt-stabilizátorok elől és hátul - Verseny kereszt-stabilizátorok elől és hátul
- Verseny bukókeret - Verseny bukókeret
- Versenyváltó - Versenyváltó
- Verseny differenciálmű - Verseny differenciálmű
- Gyorsulási gumik - Gyorsulási gumik
- 18 colos felnik - 18 colos felnik
- Első és Hátsó Forza szárny - Széria abroncsszélesség
- Legszélesebb abroncsszélesség - Első Forza szárny (hátsót alapból lehet állítani)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tiltott tuning:

  • Motorcsere
  • Hajtáslánc cseréje
  • A kötelező tuningtól bármiféle eltérés

Lobbikiosztás:

Nevezéstől függően indítjuk a lobbikat, tehát ha kell akár 2-3-at is, viszont 24 főnél két lobbi, aztán 40 főnél 3 lobbi!

Lobbikiosztás az új szabályoknak megfelelően történik! 
2 fős csapatok lesznek. A lobbikba való besorolás az időmérőn elért eredménytől függ. Magyarul az időmérő után összefésüljük az időket, majd ez alapján besoroljuk a versenyzőket a 2 lobbiba, tehát a csapattagok 1 lobbiban, illetve akár 2 lobbiba is lehetnek. Az időmérőn a 2 csapattag külön lobbiban futja az időmérőt. Az első futam előtt kirakjuk a cikkbe az időmérő állandó lobbikiosztását!

Festések:

Minden csapatnak egy egyedi festést (emiatt tilos a replika-festés!) kell készítenie (Migrennel tilos elkészíttetni, de erről lejjebb). Az autón lesznek kötelező matricák, a képeken látható elmagyarázva, ezek letölthetőek lesznek Gepzsiroskenyer kirakatából. A csapattagoknak csak a rajtszám, a felni színe, a visszapillantó színe vagy egy matrica különbözhet (mint például személyes „logo”, stb.). A rajtszámon kívül minimum az egyiket alkalmazni kell! A legszebb festés jutalomban részesül (tehát ezért nem készíttethető el Migrennel a festés), persze a csapat kapja a jutalmat, de erről a díjazásnál részletesebben.

A kötelező matricák Gepzsiros kirakatában megtalálhatóak: E-jelzésű matrica, áramtalanító matrica, Bulirendszám, rajtszám, FRH logo, Securitas, crazyman.hu + egy vörös nyíl, amit nem tettem fel, de bentvan az alakzatokban és azoknak a vonóhorgokra kell mutatniuk. FRH matricából az a kérésem, hogy senki ne rakjon rá többet, és azoknak, a crazyman.hu-nak és a Bulirendszámnak fixen azon a helyen kell lennie. A többi (rajtszám, securitas) bárhol lehet. Ja és a kilincs környékére kéne rakni egy "névcsíkot", ami egy magyar zászlót jelent, mellette a Gamertaggel FORZA betűtípusban. A képen nekem rosszul van fent, de fentmaradt véletlenül. Továbbá mindenkinek egy szponzorra kellene építeni a versenyfestést, egyéb matrica (pl. gumigyártó) lehet rajta, csak a megkötötteknek kötelezően rajt kell lenniük. A többi nekem mindegy. - Gepzsiros

 

 

Nevezés feltételei:

Nevezni a cikk alatt a hozzászólásokban a pontos Gamertag (játékosazonosító) megadásával. A csapatoktól kérünk egy csapatnevet is!!! Akár nevezhetsz egyedül is, és közben keresed a csapattagod. A nevezésnél jelölni fogjuk ki keres csapattagot. Nevezni 04.29. HÉTFŐ 12:00 óráig lehet!!! Csak Gamertag - Csapatnév amit első körben kérünk!!!

Ezután a csapatok számát megfelezve kerülnek ki az autók 04.29. HÉTFŐ 20:00-kor!, és aki kapja marja alapon lehet őket vinni a cikk alatt hozzászólásban (értelemszerűen a csapatok 1 fajta autóval mehetnek). Tesztelni lehet őket hétfőig, bármelyik csapattag választhat autót! Nem kell korán kellni, 2 fős csapatból egy csak ráér. Autócsere a későbbiekben NINCS!

A bajnokság alatt bárki csatlakozhat, de mindig csak az üresen lévő autókkal mehet, azaz valakivel csapatot alkotva. Ha páros a létszám, akkor értelemszerűen mindkét autót választhatja.

A verseny előtt mindenkit behív majd az illetékes lobbivezető. Ne izguljatok, és ne türelmetlenkedjen senki. Senki ne kérje át magát másik lobbiba! Nem teljesítjük! A hálózati vagy egyéb kapcsolódási problémákat mindenki maga orvosolja! Az "FRH Racers" csapattagot MINDENKI vegye fel a barátlistájára, különben a lobbivezetők nem tudják behívni a versenyre!!!!

Ha valaki két futamon nem jelenik meg akkor automatikusan töröljük a nevezését!

Segítségek használata:

  • Fékezés: TETSZŐLEGES / Fékrásegítés TILOS!/
  • Kormányzás: TETSZŐLEGES / rásegítés TILOS!/
  • Menetstabilizátor: KI
  • Kipörgésgátló: KI
  • Sebességváltás: TETSZŐLEGES (AUTOMATA TILOS!)
  • Ajánlott pályavonal: TETSZŐLEGES
  • A futamok és az időmérők alatt is teljes szimulációs sérülés van!

Időterv:

Szombatonként

18:15 / Lobbinyitás

18.30 / időmérő kezdete: 4 kör (kivéve a Nordschleif, ahol 1 kört megyünk)

Pici szünet majd mindenkit behívunk a megfelelő lobbiba, és rajtolunk.

Egyéb szabályozás:

  • 1 kötelező boxkiállás, amit bármikor ki lehet használni a verseny folyamán.
  • A versenyeken minden futamon felvezető kör utáni repülőrajt van!

A futamok helyszíne és időpontja:

Helyszín Körök száma Időpont
1. Nürburgring GP – Short 1×28 2013.05.04.
2. Silverstone – National 1×38 2013.05.11.
3. Catalunya – GP 1×21 2013.05.18.
4. Mugello – Full 1×19 2013.05.25.
5. Hockenheim – Full 1×22 2013.06.01.
6. Bernese Alps – Festival 1×17 2013.06.08.
7. Iberian International Circuit – Full 1×42 2013.06.15.
8. Nürburgring – Nordschleife  1×5 2013.06.22.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pontozás:

1.lobbi   2.lobbi  
1.hely 20(+10) 1.hely 20
2. 15(+10) 2. 15
3. 13(+10) 3. 13
4. 12(+10) 4. 12
5. 11(+10) 5. 11
6. 10(+10) 6. 10
7. 9(+10) 7. 9
8. 8(+10) 8. 8
9. 7(+10) 9. 7
10. 6(+10) 10. 6
11. 5(+10) 11. 5
12. 4(+10) 12. 4
13. 3(+10) 13. 3
14. 2(+10) 14. 2
15. 1(+10) 15. 1

Esélykiegyenlítő/büntetési rendszer:

3 csoportot hozunk létre egy lobbin belül. Ami azt szolgálná, hogy az egy lobbiba kerülő, de különböző kvalitású versenyzők között ne legyen olyan hatalmas differencia. Reméljük működni is fog. Ez alapján a csoportok:

1. csoport: nincs teljesítmény csökkentés
2. csoport: 5%-os teljesítmény csökkentés
3. csoport: 5%-os teljesítmény csökkentés, 5%-os hátsó tapadás esélykiegyenlítés
A csoportok között folyamatos "vándorlásban" lesznek a pilóták. Az első versenyt követően minden lobbi első 5 pilótája átkerül a 2-es csoportba. Amennyiben a következő versenyen is az adott pilóta az első 5 közé jut újbóli csoportváltás szükséges nála, így átkerül a 3-as csoportba. Amennyiben már a 5. helynél hátrébb teljesít az adott versenyen, egy csoporttal feljebb léphet a következő futamon. Tehát csak az első futamon fog mindenki egy csoportba tartozni. A csoport besorolás akkor is megmarad, ha esetleg a pilóta, nem ugyanabba a lobbiba kvalifikálja magát, mint az előző versenyen.

Díjazás:A bajnokság végén pontegyezés esetén a versenyzők az időmérőkön elért legjobb köreit vesszük figyelembe! A 2 legrosszabb futamon elért pontokat nem számítjuk bele az összes pontok számába (a 2 mínusz, a júniusi időszakra való tekintettel). 

A végelszámolásnál ugye 6 futamot veszünk figyelembe. Aki ennél kevesebben vesz részt, annak az eredményeit nem vesszük figyelembe! A versenyen való részt nem vétellel, a csapattársaitokkal szúrtok ki, hiszen alapvetően csapatversenyről van szó, de emellett egyénileg is díjazunk!
Legjobb festés:
A csapatok közül közönségszavazással döntjük el, melyik a legjobb. A győztes csapat 1.000.000 FE-t kap.
Az autókat fényképezni fogjuk bal első 3/4-es nézetben, egyformán. A képeket közzétesszük és közönségszavazat lesz!!!
Csapatok (összesen, nem fejenként):
• 1.: 2.000.000 FE
• 2.: 1.500.000 FE
• 3.: 1.000.000 FE
Egyéni:
• 1.: 900.000 FE
• 2.: 600.000 FE
• 3.: 300.000 FE
Konstruktőri:
Hogyha valaki kedvét szegné amiatt, hogy a bajnokság felénél már szinte biztos, hogy nem érhet oda a fentebb említett helyekre, akkor senki se búslakodjon! A pontjaitokat a konstruktőri bajnokságba is adjátok, azaz a végén vagy a BMW, vagy a Mercedes biztosan nyer egy konstruktőri címet. Aki azzal az autóval versenyzett, azok fejenként 100.000 FE-t kapnak. Viszont a másik „csapatnak” sem kell búslakodnia, mert ők is kapnak fejenként 50.000 FE-t! Így mindenki részesül valamiféle díjazásban.
Az összes FE-t az aukciósházban fogjuk „utalni”. Azaz mindenki feltesz valamilyen autót az aukciósházba annyiért, amennyi FE-t kap, plusz az autó áráért. Fontos, hogy ezt úgy bonyolítsuk le, hogy amikor felteszed az autót, lehetőleg Gepzsiroskenyer fent legyen. Írsz neki egy üzenetet Liveon, hogy feltetted az autót, Ő pedig megveszi!

Azokra a pontokra, melyekre a versenykiírás külön nem tér ki, az FRH Online Versenyek Általános Szabályzata (OVÁSZ) érvényes Bajnokság alatt! Aki nevezett, a Szabályokat elfogadja és tudomásul veszi!

Csapatnév Gamertag Gamertag Autó
Admin Team FRH Crazyman FRH Dr Jones73 BMW
Scitec Team Kazii360 Pistikemester BMW
GoPro Racing Effendi60 Icesanyi BMW
Kicsi-G Racing Team X Kicsi X CoolG84 Merci
Concordant Racing Nakano21 HawkStorne BMW
GÉPMESTER lacamester Gepzsiroskenyer Merci
FM Racing FIRO78 HUN Mazso HUN BMW
Dabas Racing sumák1979 Compi1984 Merci
Team HELL JuBe96 TheHun Toneick Merci
Angry Pistons RACING HUNXxDizZeExX olcsi2010 BMW
Petronas Racing Team Pempasz LAPI74 Merci
The P-Team Pervinke Pityexx Merci
Tanka Motors BARNINATOR88 devid211 BMW
? Arms360 Williamshungary Merci

 

7 db 1991 BMW M3 (elérhető 7/0)

7 db 1990 Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evolution II (elérhető 7/0)

Hogyan válassz autót? Ezt írd a kommentbe:

Merci 7/1

vagy BMW 7/1

a következő azonos autótípust választó csapattag folytatja 7/2, 7/3, stb.

(20:00 előtt beérkezett autóválasztást nem veszem figyelembe...)

NINCS jogosultságod hozzászólást írni!