FM3 - FM4 Lezárt Online Versenyek

Szép volt, jó volt, történelmet írtunk itthon, de semmi sem tart örökké.

FRH Wolrd Series by Reanult 2/1

Tartalomjegyzék

HawkStorne:

 

A súlybüntetésnek (és a pocsék időmérős körömnek) köszönhetően sikerült Ice-tól a „B” lobbi vezetését elhappolnom :). A futam jól indult, különösebb problémák nem fordultak elő. Azt követően sikerült Landa és Effendi körökön keresztül tartó nyomását visszavernem, majd még egy kis előnyt is kidolgoznom. Közben Lacamester, aki az időmérőn nem tudott részt venni és az utolsó helyről rajtolt, a korai boxkiállásának köszönhetően (légüres térben autózva) egyre csak lopta a távolságot hozzánk képest. Aztán a 11. körben „bejött” a Safety Car, ami igencsak felbolygatta a mezőny életét. Aki még előtte kiment a boxba, mondhatni szép kis előnyre tett szert. Miután az SC „elhagyta” a pályát, az új rajt körül kialakult egy kis gubanc (részletezve az óvásban), ettől független mindenki újra egy bolyban harcolhatott a jobb pozíciókért. Ahogy már korábban a Fórumon is írtam, életem egyik legnagyobb csatája alakult ki Zso46, Effendi, Landa és köztem. Én Zso-t hajtottam, Landa engem, Effendi pedig Landát folyamatosan 8 teljes körön keresztül, centikre egymástól. Ennek köszönhetően Lacamester kellőképp meg tudott lógni, esélyt sem adva senkinek, hogy a leintésig utolérjék. Utánunk sem volt más a helyzet, Kicsi és forexadi vezetésével szinte folyamatosan lengett a kockás zászló a futam végén, a szoros befutóknak köszönhetően.

Egy esetben kaptam óvást Kicsitől, aki Lacamester ellen nyújtotta azt be a Safety Car utáni újraindítás miatt:

„Óvásomat szeretném benyújtani Lacamester ellen, szándékos lassítás miatt. Az óvásomat a biztonsági autós fázis utolsó szakaszára fókuszálva, az újra rajtolás előtti másodpercekben nem tartotta a megfelelő sebességet, hanem hirtelen fékezésre kényszerítette a mezőny többi részét és ezzel kisebb koccanásokat illetve zavart okozva. Ennek további következménye, hogy több versenyző nagyobb sebességgel rajtolt újra mint a mezőny eleje. Kérném óvásom kivizsgálását. Köszönöm X Kicsi X”

Az esetet kivizsgálva (és a 3. pozícióból átélve) Lacamestert figyelmeztetésben részesítem, nem megfelelő sebesség és indokolatlan lassítás miatt a rajt/célvonalat követően.

Továbbá figyelmeztetésben részesítem magam, mint lobbivezetőt, mert nem kellőképp és körültekintően hívtam fel Laca figyelmét az újraindítással kapcsolatos betartandó szabályokra.

Az eredményekhez gratulálok; találkozunk vasárnap az USA-ban!

@ HawkStorne

 


IceSanyi:

A vasárnapi létszám, és az eddigi pozitív visszajelzések, örömmel töltenek el. Egy szavam sem lehet a bajnokság eddigi menetével kapcsolatban. A súlybüntetés is remekül működött, éles helyzetben is, és elérte a célját. Vagyis, megtörte az élmenők lendületét, de nem annyira ,hogy ezzel tönkretegyük a bajnokságukat. Nálunk is voltak hatalmas csaták és a 11. körben behívott Safety Car, szintén átrendezte a mezőnyt. Egy safety Car-nak az élen haladó pilóta soha nem örül. Ennek a biztonsági autónak az igazi nagy vesztese drsanya volt. Az élen tisztes előnyt autózott ki Fusy0N előtt, és ezt fel kellet adnia, amikor ő vette át a biztonsági autó szerepét. Sanya sajnos ezzel jócskán hátrányba került. Ettől fügetlenül igazi sportemberként türte a "balszerencsét". Sajnos drsanyának plusz pontokat ez miatt nem tudunk adni, ellenben többünk tiszteletét vívta ki (újra) ezzel a sportszerű magatartással.

Az online topikba, Crazy hsz-ét olvasva láthatjátok ,hogy szintén tiszteletét fejezte ki, L4nc3lot előtt. L4nc3lot ugyan egy kicsit morgott, a safety car miatt, de csak azért mert rég versenyzett velünk, és neki ezek a szabálymódosítások kimaradtak. Miután ezt pótolta, (és miután megfenyegettem privátban ,hogy a gokarton vége) újra a  kiváló csapatszelleméről adott tanulságot. Óvás a mi lobbinkban nem volt. Compi azonban újabb figyelmeztetésbe részesül, hibás rajtszám miatt. Kitakarta a zászlót és nagyon elüt a betűtípus az eredetitől. Még a héten küldök neki egy "hivatalosat!"

Az Eredmények érvényesek mindenkinek gratulálunk!

FIGYELEM!

A következő 5 pilóta ne felejtse el, hogy a kiírás értelmében a verseny súlycsökkentést sport súlycsökkentésre kell állítania az autón! Így A600-as osztály helyett A582-be kerül a Renault Mégane!

 

Fusy0N1337
James19931125
PistikeMester
IceSanyi
CoolG84

 

NINCS jogosultságod hozzászólást írni!