FM3 - FM4 Lezárt Online Versenyek

Szép volt, jó volt, történelmet írtunk itthon, de semmi sem tart örökké.

FRH Super GT Cup 2013

Tartalomjegyzék

FRISSÍTÉS!

A párharccal kapcsolatos változás történt. A párharc a negyedik futamon, nem a Hockenheim pályán hanem a Ladera Test Track  pályán kerül megrendezésre. A párbajon mindenki ugyanazzal az autóval megy és alap gyári beállításokkal. autó: 2010 #12 CALSONIC IMPUL GT-R. Nem kell megvenni az autót, ha valaki nem ezzel versenyez. A lobbi csak ezt az autót engedi majd kiválasztani


A Super GT sorozat a Japán túrautó-bajnokság (JGTC) átalakulása, ahol GT autók versenyeznek egymással a leghíresebb Japán versenypályákon. Jellegzetessége, hogy csak japán gyártók által gyártott autók mennek és 500 lóerős autókról van szó. A Super GT sorozat olyan neveket „termelt” ki, mint például André Lotterer, a Lemans-i 24 órás futam kétszeres Audis győztese, vagy KazukiNakajima (Forma-1, WEC Toyota)

 

 


 

Választható autók:

Lexus

2008 #6 ENEOS SC430 / TI R2 857

2008 #25 ECLIPSE ADVAN SC430 / TI R2 857

2010 #1 PETRONAS TOM’S SC430 / TI R2 857

Honda

2005 #18 TAKATA DOME NSX / TI R2 859

Nissan

2003 #12 CALSONIC SKYLINE / TI R2 858

2008 #3 YELLOWHAT YMS TOMICA GT-R / TI R2 859

2008 #24 WOODONE ADVAN CLARION GT-R / TI R2 859

2008 #23 XANAVI NISMO GT-R / TI R2 859

2010 #12 CALSONIC IMPUL GT-R / TI R2 859

Hyundai

2010 FORZA MOTORSPORT GENESIS COUPE / TI R2 859

Toyota

2005 #6 EXXON SUPERFLO SUPRA / TI R2 855

Tuning tilos, setup engedélyezett!

Pályák:

Az képekre kattintva láthatjátok, a pályák nevét, vonalvezetését, és a pályán található szektorokat. 

 
  2013.12.22 2013.12.29 2014.01.05          2014.01.12
   
  50 perc 50 perc 50 perc              Párharc

Időmérő:

2 szakaszból áll:

Q1: az első 8 jut tovább / 4kör (1felvezető+3mért)

Q2: a maradék 8 megy / 2kör (1felvezető+1mért)

Az időmérő alatt szimulációs sérülés!

A versenyen részleges sérülés!

A versenyek ismertetése:

  • Lobbi nyitás: 18:15
  • Időmérő start: 18:30
  • 1 futamos versenyek
  • 1 kötelező boxkiállása 20.percig
  • a versenytáv minden futamnál 50perc, ami a rajt pillanatától kezdődik
  • időhandycap rendszer

A versenyeken felvezetőkörös állórajttal indulunk. A felvezető kör alatt a gumimelegítés tilos, tehát nincs jobbra-balra kacsázás a pályán! Egymás mögött haladunk szépen sorban leszakadva egymástól. Ha valaki ezt nem tartja be és balesetet okoz, az -5 pontos büntetést kap. Ha valaki a felvezető kör alatt megpördül , a sor végére kell hogy felzárkózzon.

A versenytáv minden futamnál 50 perc, ami azt jelenti, hogy a mezőny elrajtol és onnan indul az 50perc. Amint letelik az idő, a lobbivezető szól és megkérdezi az első helyen álló versenyzőt, hogy a pályának melyik szakaszán van éppen. Ekkor 2 eset lehetséges:

  • Ha az idő leteltének pillanatában még nem kezdett bele új körbe, akkor mindenkinek ez az utolsó köre.
  • Ha áthaladt a célvonalon, akkor mindenki megy még egy kört

Amint valaki beért a célba, bemondja, hogy például az első beért a célba, aztán a második beért a célba és így tovább. Aki beért a célba már, az az első kanyarban (bukótérben, kavicságyban) szépen félreáll és megáll, így nem akadályozza azokat, akik esetleg még versenyben vannak.

Miután mindenki beért, a lobbivezetőnek bemondja, hogy hányadik lett és hány kört tett meg!(ez a pluszpontok miatt szükséges)


Nevezési Feltétel

Nevezni a cikk alatt a hozzászólásokban a pontos Gamertag (játékos azonosító és az autó) megadásával lehet! A nevezés mindenképp az oldalon való regisztrációhoz kötött! A nevezési korlát max. 32 fő.

A verseny előtt mindenkit behív majd az illetékes lobbivezető. Ne izguljatok, és ne türelmetlenkedjen senki. Senki ne kérje át magát másik lobbiba! Mert nem teljesítjük! A hálózati, vagy egyéb kapcsolódási problémákat mindenki maga orvosolja!  Az "FRH Racers" csapattagot MINDENKI vegye fel a barátlistájára, különben a lobbivezető nem tud behívni a versenyre!!!!

Nevezési határidő
2013.12.21. 20:00

Lobbikiosztás
Nevezéstől függően indítjuk a lobbikat! 16 főig egy lobbi, ha meg van a minimum 24 nevező csak akkor indítunk 2 lobbit! Ha nincs meg akkor 16 + tartalékok! A lobbikba való besorolás az időmérőn elért eredménytől függ. Magyarul az időmérő után összefésüljük az időket, majd ez alapján besoroljuk a versenyzőket a két lobbiba.

Az időhandycap rendszer a következőképpen működik:

A versenyen az első 3 helyezett kap mindig úgynevezett időbüntetést, amit a következő futamon kap meg.  Ez azt jelenti, hogy az időmérőn elért idejéhez adunk hozzá pluszban másodperceket oly módon, hogy miután megvan a lobbikiosztás, utána vesszük figyelembe az időbüntetést. Példa: van egy versenyző, aki időbüntetést kap. Lefutja az időmérőt és az időmérőn elért ideje alapján az A lobbiba került. Meghatározzák az A lobbi sorrendjét és ekkor jön az időbüntetés figyelembevétele. A versenyző az időbüntetését abban a lobbiban kapja meg, ahova kvalifikálta magát!

1.helyezett: +2,5 másodperc

2.helyezett: +2 másodperc

3.helyezett: +1,5 másodperc

 

Párharc:

A  negyedik, vagyis a Ladera Test Track futamon kerül megrendezésre párharc. Ha egy lobbi indul, akkor egy lobbiban, ha kettő, akkor kettő lobbiban. Ez a mini verseny hasonlít a Race Of Championsra-ra. Tehát kettesével megyünk a pályán és a cél, hogy legyőzd a másik versenyzőt. A párharcot az utolsó versenyként rendezzük meg. Az, hogy ki-kivel fog versenyezni a következőképpen történik. Mint az időmérőn, mindenki megy egyidejűleg szellemautókkal 4 kört. Ez alapján megtörténik a lobbikiosztás. A párharc az egy lobbin belül lévő versenyzők között zajlik oly módon, hogy a lobbi első helyezettje megy a második ellen. A harmadik a negyedik ellen és így tovább. A győztesek továbbjutnak és mennek egymás ellen egészen addig, míg az utolsó két versenyző is lefutja a versenyét egymás ellen. Egy verseny lesz egy párharcon belül. Minden esetben 2 kört megyünk. Egy felvezető kört és utána a repülőrajtnál megszokott módon egymás mellől rajtolunk a célvonaltól. A versenyzőket a lobbivezető indítja GO-GO-val! Ugyanazzal az autóval és setuppal megy a 2 versenyző és nincs sérülés, de az ütközés be van kapcsolva! A párharc alatt senki ne beszéljen, hogy pontosan lehessen hallani a lobbivezetőt! A párharcot mindegyik versenyző nézheti a lobbijában. A párbajon mindenki ugyanazzal az autóval megy és alap gyári beállításokkal. autó: 2010 #12 CALSONIC IMPUL GT-R. Nem kell megvenni az autót, ha valaki nem ezzel versenyez. A lobbi csak ezt az autót engedi majd kiválasztani

 

A párharcon speciális pontozás történik!

Példa a párharc beosztására és pontozására:

(Sárgával van jelölve, hogy ki kapja az oszlopban lévő pontot)


 

Segítségek használata:

  • Fékezés: TETSZŐLEGES (rásegítés TILOS!)
  • Kormányzás: TETSZŐLEGES (rásegítés TILOS!)
  • Menetstabilizátor: KI
  • Kipörgésgátló: TETSZŐLEGES
  • Sebességváltás: TETSZŐLEGES
  • Ajánlott pályavonal: TETSZŐLEGES
  • Sérülés szintje: RÉSZLEGES

Festések:

Bármilyen festés készíthető, viszont:

Az autóknak tartalmaznia kell a hivatalos FRH matricát és az FRH rajtszámot (jobb és baloldal), valamint a Securitas logót a tetőn elhelyezve

 A Securitas matricát, megtaláljátok IceSanyi kirakatában. Vagy a keresőben, az "FRH SECURITAS" néven

 FRH rajtszám. Akinek nics az a "000"-ás rajtszámot tegye fel.
 

 valamilyen csapatmatrica. Lehet az "FRH" vagy "Crazyman.hu" matrica. Lényeg ,hogy jól látható helyen legyen!!

 

Pontozás:

A lobbi  B lobbi

1. hely  21 pont

  9. hely  10 pont

1.  hely  19 pont

   9. hely  8 pont

2. hely  18 pont

10. hely   9 pont

2.  hely  16 pont

10. hely  7 pont

3. hely  16 pont

11. hely   8 pont

3.  hely  14 pont

11. hely  6 pont

4. hely  15 pont

12. hely   7 pont

4.  hely  13 pont

12. hely  5 pont

5. hely  14 pont

13. hely   6 pont

5. hely   12 pont

13. hely  4 pont

6. hely  13 pont

14. hely   5 pont

6.  hely  11 pont

14. hely  3 pont

7. hely  12 pont

15. hely   4 pont

7.  hely  10 pont

15. hely  2 pont

8. hely  11 pont

16. hely   3 pont

8.  hely    9 pont

16. hely  1 pont

 

Pluszpontok:

  • Az a versenyző, aki körhátrány nélkül, tehát az 1. helyezéssel megegyező körben fejezi be a versenyt +2 pontot kap
  • Az a versenyző, aki 1 vagy több kör hátrányban fejezi be, de célba ér +1 pontot kap
  • Az a versenyző, aki nem fejezi be a versenyt, nem kap pluszpontot

Abban a szerencsés helyzetben vagyunk, hogy egyre több új csapattag látogatja az online versenyeinket. Mint azt már tudjátok, a még izgalmasabb és kiegyenlített versenyek érdekében, bevezettük a "váratlan események" szabályt, amit a következő gombra kattintva sajátíthattok el. 

Azokra a pontokra, melyekre a versenykiírás külön nem tér ki, az FRH Online Versenyek Általános Szabályzata (OVÁSZ) érvényes a teljes bajnokság alatt! Aki nevezett, a Szabályokat elfogadja és tudomásul veszi!

 

Nevezők / Időmérő Lobbikiosztás
"A" Lobbi   "B" Lobbi
  Gamertag Autó     Gamertag Autó
1 HawkStorne 2005 #6 EXXON SUPERFLO SUPRA   17 Gepzsiroskenyer 2005 #18 TAKATA DOME NSX
2 lacamester 2005 #18 TAKATA DOME NSX   18 KennieC 2010 #1 PETRONAS TOM’S SC430
3 Pityexx 2010 #12 CALSONIC IMPUL GT-R   19 HUNXxDizZeExX 2010 FORZA MOTORSPORT GENESIS COUPE
4 SturmNorbert 2010 FM GENESIS COUPE   20 Csobad 2005 #6 EXXON SUPERFLO SUPRA
5 pedroHUN 2008 #23 XANAVI NISMO GT-R   21 Compi1984 2005 #6 EXXON SUPERFLO SUPRA
6 BazsiHHH 2008 #23 XANAVI NISMO GT-R   22    
7 olcsi2010 2003 #12 CALSONIC SKYLINE   23    
8 MISIKJA NOS 2008 #3 Yellowhat YMS Tomica GT-R   24    
9 L4NC3L0T 76 2008 #6 ENEOS SC430   25    
10 X Kicsi X 2010 #12 CALSONIC IMPUL GT-R   26    
11 CoolG84 2005 #6 EXXON SUPERFLO SUPRA   27    
12 Pempasz 2005 #6 EXXON SUPERFLO SUPRA   28    
13 Pistikemester 2010 FORZA MOTORSPORT GENESIS COUPE   29    
14 Kazii360 2010 FORZA MOTORSPORT GENESIS COUPE   30    
15 Pervinke 2010 #12 CALSONIC IMPUL GT-R   31    
16 Zso46 2010 FORZA MOTORSPORT GENESIS COUPE   32    
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

NINCS jogosultságod hozzászólást írni!