Szilveszter Rallye 2012 Gala sporttársunk az év végén sem fért a...
Maximulator bemutató Nem olyan régen kaptunk egy megkeresést a Maximulator csapatától,...
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
Egy lelkes Forza rajongó, gondolt egyet és kettő lett belőle. Akinek mindene az autó annak biztos...
A Bulirendszám és a Forza Racing Hungary Nagyszerű hírt közölhetek az FRH csapatagokkal!...
MIDEX Cered RS 2014.04.12-13
Nincs füst, nincs zaj...
Új FRH ajándéktárgyak!
FRH Találkozó 2013 Gokart Emlékezetes nap...
Végre elkészültem a Tökölön készült képeim összefűzésével. Ami érdekes lehet. a videóban...
Zöld Pokol - forma autó Andreas "Andy" Gülden a Nürburgring Vezetéstechnikai Akadémia vezetője a...
A Nagy Futam
A Skoda Octavia RS hazai bemutatójáról ...
FRH és a Forza 6
A Top Gear tesztpálya felkerült a Google Street...
Talán emlékeztek még, hogy kb. fél éve kiadtuk a PRH csapattal a ’BRUTAL ASSAULT Speed Pack’...
Dvorcsak és London Ő az a srác a csapatból akit a pályán nem sokat látunk, de kezdetektől...
WTCC futam és FRH találkozó! Pár nap elteltével, még mindig erről beszélnek az emberek....
Trófea feleség Bemutatkozik az új Renault Mégane 275 Trophy
2011 Karácsonyi Adományozás Bizonyára emlékeztek, hogy tavaly az ünnepek előtt, az...
Az INTERNATIONAL SUPERSTARS SERIES egy az FG GROUP által szervezett versenysorozat, mely 500...
Riport Ray Mesterrel Milyen is az, amikor nem egy hosszabb délutáni futamot próbálunk...
A közös cél érdekében, a Mad Catz és az MLG, azaz Major League Gaming. Hogy megalkossák a...
Jelentkezz stafftagnak és segítsd Te is a csapat működését! Szívesen segítenél az FRH...
Na srácok. A póló ügy. Többen megkerestek a csapatból, hogy ők szívesen rendelnének...
GT Open - festőverseny Szavazz te is!
MIGREN csapattársunk új FRH lógói. A kirakatomban megtaláljátok. FRH csapattagoknak elküldöm...
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Van szerencsém...
Stadium Super Trucks A világ legjobb autóversenye
Migren77 és a Ferrari 599XX Corrupted keresett valamelyik nap az XBox Live-on, és kérte...
Elkészültek az FRH emléklapok Végre...
Ez a cikk ismét egy autó matricázásáról szól, de most fordított a...
18. Veszprém rally - 2011.07.09. Tűző napsütés, ezer fok. Sör, üditő, és szendvicsek...
Michelisz Norbi itthon! 2 Tegnap délelőtt hívott Sanya, hogy ha ideje engedi akkor találkozni...
Forza Racing Hungary Autóklub a Forza 4-ben! Kihasználva a játék lehetőségeit létrehoztunk...
DTM - legjobb festés Eredményhirdetés!!!
A JAS Motorsport cégről Mindent láttunk már, amit látni kell. A teszt megvolt, menjünk...
TORA 24 órás verseny (FRISSÍTVE! 09.16.)Van aki hallott a dologról, van aki nem. Egy biztos nem...
B.Ú.É.K. Örülök, hogy egész évben itt voltatok. Akár regisztráltként, akár csak...
Hálózati beállítások avagy az Open NAT aranyat ér
Újabb Bulirendszám-os autó! A márka maradt, a köntöst viszont újragondoltuk.
Megjelenés december 6-án, tehát a Mitulás Báti hozza! A Microsoft bejelentette az új...
Magyarországon? Élménybeszámoló
FRH Karrier
Replika, vagy nem replika? Mikor a kistestvér naggyá akar nőni...
FRH találkozó Endurance!
A Jalopmik autós híroldal (aminek néhány cikkét ezen az oldalon is láthattátok már) cikkezett...
Budapest titkos utcai versenypályája Gondolom senkinek nem mondok újat, ha azt mondom...
Ahogy már megszokhattuk több év alatt, karácsonykor akcióba lendül az XboxKlub.hu és...
Le Mans 4H Emléklapok
Itt a Primordial Racing Hungary legújabb kiadása. Ezúttal az alacsonyabb osztályok szerelmeseit...
Game Day Köridő Kattints ide és kövesd a ranglistát: LIVE...
Forza 4 festés Migren "tollából" Egy csokorba szedtem Migren77 újabb alkotásait
Szirák RS 2014.05.23 - 24.
ÚJ FRH TAGKÁRTYÁK! Forza 5
Ford A-modell Akik esetleg Székesfehérváron járnak azok személyesen is megcsodálhatják...
Teher- robogó? Kubo!
Régen hallottunk Galáról Most nem csak a köridőzés hanyagolásáról van szó...
Zengő Roadshow Hatvan Összefoglaló
BMW Car Dashboard Design Mindent a szemnek...
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Lezárult a FRH (Forza...
Galáék újra porondon Képzelt riport egy nagygombosi...
Újabb FRH póló
DTM - legjobb festés Festések versenye!!!
A PRH csapat garázsából kigördült az első Forza 4-es autó. Ami rögtön átszállításra került a...
UTOLSÓBÓL ELSŐ, VAKON Ilyet még nem láttál!
Ünnepi ADOMÁNYOZÁS! ODAÉRT AZ ADOMÁNY!
Van egy csapattársunk aki már több éve folyamatosan segíti a csapatot a munkájával. Ő...
FRH Találkozó Versenyezzünk élőben! HOLNAP!!!
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
Evo testközelből Szfvár. 2010-05-28 Hihetetlen élményem volt szerdán, Gunti barátom...
Forza 4 Örökranglista Mivel tegnap volt pontosan 6 hónapja (fél éve), hogy megjelent a...
Igen, jól látod kedves barátom! Hiába csóválod a fejed, hogy ez lehetetlen, meg biztos jól...
Valósághű fotók Elképesztő kameratrükkök!
Kagylóülésből kagylóülésbe… Sokan úgy tekintenek a számítógépes/konzolos...
Rózsa RS 2014.06.21 - 22.
Örökranglisták 2009.10.28.-án indult az eslő teszt futamunk. Azóta nem kevés idő eltelt és itt...
Forza és én... Egy lelkes Forza rajongó írását olvashatjátok. Ami az FM3 és...
Staff Team BT
FRH TALÁLKOZÓ Még frissek az élmények…
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenyének...
Luke, én vagyok az apád
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Ismét Supercar találkozót rendeztek a Japánok, Fuji hegy lábánál.. A találkozó résztvevői:...
Alkatrész- vadászat Kínában Ilyet még nem láttál...
Trollok útján bringával 80-nal rükvercben Te be tudnád vállalni?
THE END
2014 Összefoglaló
FRH találkozó a Hungaroringen Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Együtt a legenda és az utóda Egy jól kitalált videóval népszerűsíti a nemrégiben...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
PRH - Ranga Car Pack A Forza4-ben is elkészültek a Ranga autók. Ma délután már felkerülnek a...
FRISS INFÓK!!! A holnapi napon 9:00-tól elérhet aki akar a következő telefonszámon: +36303261063...
Nagy nap, hiszen kettő említésre méltó esemény is történt ezen a napon. Először...
FIGYELEM! A napokban két Xbox Live profilfeltörésről is olvastam.
A hachiroku (ez a Corolla GT beceneve, az AE86 gyári kód japán számneveiből: hachi: 8 roku:...
Karácsonyi adományozás Tavaly megmutattuk mindenkinek, hogy az FRH (Forza Racing Hungary)...
Novemberben érkezik a Nissan GT-R Nismo változata...
Örömmel jelentem be a Primordial Racing Hungary legfrissebb kiadását. Egy S700-as Lamborghini...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Szfvár. 2010-05-28
Hihetetlen élményem volt szerdán, Gunti barátom jóvoltából.
Találkozhattam Bedő Imrével és autójával (Mitshubishi EVO). Az autót már többször láttam versenyen, de az még sem olyan.
Csörög a telefon, Gunti barátom.- Éppen Fehérváron a Bedő autóját szereljük, nem jössz el megnézni az autót?
Nem kellett kétszer mondani, már kocsiban ültem és robogtam a helyszínre...
Hogy éppen mit/miért szereltek rajta Guntiék arról nem tudok nyilatkozni. Mikor odaértünk már csak apróbb beállítások voltak hátra.
Közben beszélgettünk az Imrével az autóról, tök normális volt (úgy értsd közvetlen).
- Így 34mm-es szűkítővel lefojtva 340 ló/kb.650 Nm. Kb. 3,2 alatt van százon. Szűkítő nélkül 550LE körül. Versenytempóban 75 litert eszik.
És még jöttek az adatok a motorban lévő anyagokról.
- Egy motor 3 évadot bír. Kerámia dugok, hajtókarok, stb...
Nagy örömünkre elhangzott a várt mondat: - Röffentsük be!
Te jó isten, én ott bepisiltem majdnem. Olyan hangja volt hogy az valami besz...s. A műhely falai miatt pedig még jobban szólt.Amit el tudsz képzelni rajta az minden üvegszál, kib...ott könnyű az egész autó. Szóval belőtték az autót Guntiék.
Azt mondja az Imre kipróbálja, megy egy kört. A 3. próba körnél Gunti már lökött is hogy mennyé má, üljél befele teeeeeeeeeee.
Megkérdeztem, mondta hogy persze elvisz.
Ahogy kifordultunk a M. utcára (4 sávos), már tolta is neki.
2, 3, 4. Már 180, satu.
- Jaaaaaaaaaaaaaaaa, te jó isten milyen volt.
Azt mondta nem kézifékezik, mert volt már hogy kihívták a zsarukat. Le..artam, nekem már ez is több volt a soknál.
A padlón megdöntve volt egy lemez a lábnak. Na rájöttem hogy nem véletlen. Annyira kellett támasztani magam mikor fékezett, hogy nagyon. Kapaszkodási lehetőség semmi, a csövek nem elérhető távolságban. Az ülés (Sparco) nagyon kényelmes volt. Szinte lent ültem a padlón.
Viszont akkora zaj van bent hogy nem hallod a másik hangját. Ezt nem gondoltam volna. De ahogy csattogott a váltó mikor pakolgatta a sebességet, huhúúú.
Visszafele félre állt, megvártuk amíg elment a forgalom.
Olyat rajtolt helyből, hogy szerintem még mindig ott tapsolnak. Én meg tapadtam az ülésbe. Pikk - pakk utolértük az előttünk lévő Clio-t, és nagy fék. Be..arás milyen volt. Aztán visszagurultunk. Kiszálltam, a lábaim remegtek.
Mondtam hogy ez marha jó volt. Azt mondja -És még most nem is megy annyira.
Akkor milyen mikor jól megy? Állítottak a vezérlésen Guntiék. Megint mentünk egy kört.
Azt mondta érezhetően jobb. Aha, én annyira nem éreztem, de körbe ért a szám annyira vigyorogtam.
Megint ugyanaz. Iszonyú gyorsulás, 190, satu. Megfordultunk állórajt. Aztán mikor befordultunk a telepre ahol a műhely van, nem ment a műhelybe hanem hátra gurult. Na, már rákészültem. Egy laza kézifékes volt a telep végén. Ekkor már el is élveztem.
Az egészben az volt a fura hogy bent ültem és iszonyú zaj volt ahogy már írtam. De mégis, ekkor éreztem hogy él az autó.
Hallatszik ahogy fütyül a turbo, morog a difi, durrog a kipufogó, csattog a váltó, visít a fék, meg még sok más hang, de brutál hangosan. Durva jó volt, életem legnagyobb élménye.
Gondolom vannak itt az oldalon akik ezt már régen átélték, sőt lehet többször is. Számomra ez felejthetetlen volt!
KÖSZÖNÖM GUNTI !!!!!!!!!!!!!!!!
© Crazyman