Aki indul vagy tervezi mindenképpen olvassa el!
TORA ONLINE Motorsport olyan versenyeket és bajnokságokat tart, mely kihasználja az Xbox 360 és a Forza Motorsport 4 minden jó tulajdonságait. Ismét rendeznek egy hosszútávú versenyt, még hozzá a Zöld Pokolban egy 8 órás versenyt!!!
Nem csak 30 csapat nevezhet! Tehát nem kell aggódni, egyedül az autókat pakolgassátok és hamar választani aztán a csapatból egy ember benevezi a csapatot.
A csapatnév minden esetben Forza Racing Hungary Team 1 (2, 3, 4, ...) Legyen! A fórumon beszéljük meg ki melyik lesz!
Rajtszámok és egyéb infók
Aki még sosem volt kapcsolatban a TORA-val az először is regisztráljon az oldalukra, aztán irány rajtszámot kérni!
- Regisztráció: ITT
- Rajtszámkérés: ITT láthatod melyik szám szabad, DE a rajtszám igényedet ITT kell leadni! mert a másik topikot zárolták.
Példa, ahogyan a hozzászólásba kell írnod.
Gamertag: WWR Aero
Name: Chris Siddall
Nationality: ENG
Requested Number: 80
Ha elfogadták akkor a saját hozzászólásodba fogják beleírni, hogy elfogadva.
A következő lépés ( nem kötelező!!! ) hogy pár mondatban bemutatkozik nekünk, mint például mióta versenyez, mennyi idős, hogyan talált az oldalunkra és etc...
http://forums.theonlineracingassociation.com/f192-introduce-yourself
Szabályok a Nür versenyre:
A csapatok 4 főből állhatnak, melyek a versenyen azonos autóval kell versenyezniük. Ha bármelyik csapat másik autóra vált menetközben, az a végén nem lesz benne az elszámolásba.
4 részre lesz osztva a verseny, ami kevesebb lesz, mint 2 óra. Minden stint-ben a csapat egy játékosa fog vezetni, tehát csapattárs ellen nem fogsz versenyezni.
Egyértelműen a 2 órás etap után a csapattársak helyet cserélnek majd a lobbyban. Ilyenkor fogják a versenyzők által megtett távolságot lejegyzetelni.
A 8 óra alatt egyetlen cél van; minél több kilométert menj (szeretném megjegyezni, hogy ha több csapattal indulunk, minden pilóta cserélje majd a versenyre a mértékegységet angol szászra és akkor nem lesz belőle keveredés, nem fogják véletlenül se elbacarintani az eredményt).
Egy stint csak 1 óra 45 perc lesz, és hogy alkalmazkodjunk az etap váltáshoz egy 15 perces „megfordulás?" lesz beiktatva box kiállásként, mintha versenyzőt cserélnénk.
Az utolsó azaz a 4. etap, 2 órás lesz ami a zászlóig fog tartani, mint az ISCC-ben. A számláló 15 perccel lesz nyújtva, hogy a megtett távolságot feltudják írni, szóval az utolsó stint 2 óra lesz 1 óra 45 perc helyett.
Az első etap a TORA procedúrákat követve felvezető körrel kezdünk, ahol az élen álló pilóta maximum 80mph-val mehet, majd a célegyenesbe érve 60mph-val vezeti tovább a már beállt 2x2-es sorokat.
A többi stintbe 1 másodperces késleltetéssel lesz a rajt, elkerülve az első kanyarban történhető baleseteket. Az első etapban a versenyzők felveszik az időmérőn elért helyezéseket. A többiben pedig az előző etapban elért eredményként fogunk felállni. A lebonyolítása annyi, hogy megyünk egy kört Tsukubán és ott beállunk abba a sorrendbe. A start a boksz egyenesében lesz, nem az eredetiben! Ott felállunk 2x2-es sorokba és uccu neki. FONTOS!
Nincs safety car! Ha ütközöl, össze kell szedned magad, és úgy folytatni. Részleges törés lesz, hogy a gumikopás és üzemanyagfogyás érvényesüljön. Az időmérő 45 perces lesz, és az egész héten menni fog, több alkalommal, és a csapat legjobb eredménye lesz beszámítva.
Eseményenként egy kötelező boksz kiállás.
Beállítások:
-nem lesz ütközés időmérőn
-versenyen igen
-Sérülés: részleges
-Kipörgésgátló, vonal és normál/szimuláció kormányzás lesz egyedül használható, a többi nem! Kötelező kéziváltás, eldönthető a kuplung.
Festés:
-Nem lehet sértő
-Nem tartalmazhat dohány reklámot
-Kötelező szponzor festések lesznek amit majd ha bármelyikünk igényel és megkap akkor szétszórjuk egymás közt! Csapatonként egységes FRH festést készítsetek, de mindenképpen várjátok meg a kötelező matricákat, vagy nézzétek meg hogy hova is kerülnek majd. Feleslegesen ne dolgozzatok előre a festéssel.
Kötelező matricák: ITT
Minden versenyzőnek rendelkeznie kell TORA rajtszámmal!
AUTÓK, 3 osztály lesz:
A választható autók listája : ITT
SP1
-RWD
-Bármilyen felni, kivéve króm
-Turbófeltöltő NEM használható
-Minden rárakható az autóra addig, amíg, el nem éri a max TI-t (táblázatban megadva), kivéve a fentebb felsoroltakat!
-Minden autónak -15% teljesítménycsökkentés, kivéve a BMW Z4 GT3 és Mercedes SLS GT3, nekik nincs handicap.
Audi R8 LMS-nél egyedül:
-Full szélesség elöl és hátul a gumiknak
-Összes teljesítménycsökkentő eltávolítása
-Verseny Meghajtótengely
SP1 Cup
2011 Porsche 911 GT3 Cup - 745PI - 15% teljesítménycsökkentés (handicap)
-első gumi szélesség 270
-hátsó gumi szélesség 300
-Verseny fék
-Alap felni
SP3
SP3 - Osztály teljesítmény handicap - 30% teljesítménycsökkentés (handicap)
Osztály = A
-FWD TI - 580
-Verseny felfüggesztés
-Verseny bukókeret
-Verseny fék
-Verseny gumi
-Forza Első és hátsó szárny választható
Lóerő határ : 301hp-349hp
Súly határ : 2601lbs - 3199lbs
-RWD TI - 570
-Verseny felfüggesztés
-Verseny bukókeret
-Verseny fék
-Verseny gumi
-Forza Első és hátsó szárny választható
Lóerő határ : 301hp-349hp
Súly határ : 2601lbs - 3199lbs
-NO AWD
-NO FWD-ről RWD-re átalakítás
-NO Centrifugál kompresszor
-Bármilyen csak ne króm felni
Ha kérdés van irány a Fórum/Versenyek/2012 TORA 8 órás Nürburgring topik!
Sergeant Landának nagyon köszönjük a gyors és precíz fordítást!