Forza Motorsport Magyar Bajnokság 2011
Beköszöntött a tavasz, az utak újra hangosak a motorzúgástól! Természetesen a virtuális versenypályákat is illik ilyenkor megtölteni benzingőzzel!A tavalyi évben megrendezésre került Magyar Túra Autó Bajnokság idén is folytatódik tehát, kicsit azonban változtattam a verseny menetén és az autók sem teljes mértékben azonosak a tavalyiakkal.
Kezdeném a legfontosabb változtatással, a verseny menetével:
Idén minden verseny két futamból áll majd. Időmérővel kezdünk, több lobby esetén a legjobb 8 kerül egy lobby-ba, majd 1 kör a pályán, hogy a rajtsorrend rendben legyen aztán jöhet verseny! A versenyre jelentkezni a fórumon lehet!
Az Autók!
Idén 7 autó közül lehet majd választani, ebből 2 DLC.
Nagyon szépen megkérnék mindenkit, hogy a tuning beállításoknál kellőképpen öszpontosítson a kiírásban szereplő korlátozásokra, ugyanis nem szakszerűen megépített gépsárkánnyal nem fogsz tudni elindulni, illetve nem is tudod majd kiválasztani a "GARÁZS"-odból, hiszen a verseny beállításai lehetővé teszik a nem megfelelő autók kizárását!!!
Választható Verdák
2006 Vauxhall Astra VXR
2007 Seat Leon Cupra
2010 Seat Leon Cupra R (DLC)
2002 Mugen Honda Integra Type-R (Változás!!! A MUGEN HONDA INDUL!!!)
2007 Renault Clio RS 197
2010 Renault Megane RS 250 (DLC)
2006 Volksvagen Golf GTi
Csak egy autót választhatsz, azzal kell teljesíteni minden versenyt!!!
Természetesen a tuning és a beállitasok versenyenként változtathatók!!!
Minden autóra vonatkozó korlátozások!!!
Az autók csak 2.0 L-es motorral szerelhetők!
Minden autó kizárólagosan TURBÓFELTÖLTŐ-vel rendelkezhet!
Az autók minimális súlya nagyobb kell legyen 1089 kg-nál!
A teljesítmény nem haladhatja meg a 261 kW-ot!
A Verseny!
Pályavonal kikapcsolva
ABS/SMT/TCS kikapcsolva
Törés/Gumikopás kikapcsolva
Cockpit nézet (az élethű szerűség kedvéért)
LAG esetén újraindítás az első körben!
Néhány szó tehát a TUNING-ról
Minden autóba KÖTELEZŐ beszerelni!
Verseny fékek, rugók, keresztstabilizátorok elől/hátul, bukókeret, súlycsökkentés (változtatható, ha nem tudsz a minimális versenysúly felé menni)
Verseny kuplung, sebességvaltó, meghajtótengely, differenciálmű
Verseny gumik, gumiszélesités! (a felni tipusa szabadon választható viszont a méret változtatasa TILOS)
Kötelező a FORZA lökháritó és a FORZA szárny az autókra!!! Minden egyéb ebben a kategóriában szabadon alakalmazható!
MOTOR CSERE, AZ AUTÓ MEGHAJTÁSÁNAK MEGVÁLTOZTATÁSA TILOS! Mégegyszer kihangsúlyoznám, hogy az autókba csak TURBÓFELTÖLTŐT szereljen mindenki, mert csak turbós autók indulhatnak a versenyeken!!!
Pálya | Pálya kivezetés | Körök száma | Időpont |
Circuit de Catalunya (időpont változás) | National Circuit | 12 | 2011 április 03 |
Sedona Raceway Park | Club Circuit | 10 | 2011 május 08 |
Sebring International Raceway | Club Circuit | 13 | 2011 május 15 |
Silverstone Racing Circuit | International Circuit | 9 | 2011 május 21 |
Suzuka Circuit | East Circuit | 14 | 2011 május 29 |
Mugello Autodromo Internazionale | Club Circuit | 15 | 2011 június 4 |
A versenyekre gyülekező 18:00-tól az időmérő 18:30-kor pontban elindul! Késve érkezés esetén az utolsó helyről való indulás lehetséges!
A szervezők a változtatás jogát fenntartják! Kérdés és javaslat esetén keresd Dr Jones73-at akár itt, akár Live-on! (Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
)
A bajnokság állása: