FM3 - FM4 Lezárt Online Versenyek

Szép volt, jó volt, történelmet írtunk itthon, de semmi sem tart örökké.

FRH WTCC 2013

Tartalomjegyzék

A második futamon vagyunk túl. Ismét nagyon sokunknak felejthetetlen pillanatokat adott a verseny. Óriási csatákkal, lökhárítón autózással egybekötve!

Az első lobbiban, CoolG84 lobbijában nem volt óvás.

 A második lobbiban, amit Icesanyi vezet, akadtak problémás helyzetek:
"Az én (Icesanyi) lobbimban egy óvást történt. Szacsi nyújtott be óvást James ellen. Idézem.

" A repülőrajt után végig együtt mentünk. Én a jobb, ő a bal oldalon. A ragadós sikán előtt a biztonság kedvéért még rá is szóltam hogy jobbon vagyok. Nem elég, hogy a sikán bemenetelénél 4 kerekkel a fehér vonalon kívül volt, de úgy jött vissza, hogy nekem semmi helyem nem maradt a sikánban. Az ütközést el akartam kerülni, ezért beragadtam és pozíciót is vesztettem."

Kivizsgáltam az esetet.

Ami a kanyarlevágást, és a pálya elhagyást illeti abban semmi szabálytalan nem volt. Az OVÁSZ kimondja IDÉZEM: 

" A pálya határait a fehér/sárga vonalak jelzik! Kivételt képeznek a pálya melletti kerékvetők. Ahol kerékvető található ott az a pálya széle."

       

 

 

 

 

A kanyarba történtek viszont hagytak kivetni való maguk után. Jelenlegi ismereteim szerint amennyiben a támadó autó lökhárítója egy vonalba kerül az előtte lévő autó hátsó kerekével, abban az esetben az elől haladó autónak , egy autónyi helyet kell hagyni a pályán!!

 
A vétség miatt James két rajtrácsos büntetést kap. Amit a következő verseny második futamán kell letöltenie.
 
Szacsi viszont SEMMILYEN eset miatt nem jöhetett volna vissza így a pályára.  A pályán kívül került pilóta nem jöhet vissza közvetlen az ideális ívre. A pálya szélén kell haladnia míg biztonságosan vissza nem tud térni az ideális pálya ívre. Még ha ezzel több pozíciót is bukik.
 
Ennél az esetnél Szacsit hivatalosan is FIGYELMEZTETTEM  ami  a bajnokság végéig nem évül el."
 
Ovász-ból idézek:  "Figyelmeztetés - A bajnokság alatt kapható legkisebb büntetés. Összesen 3 figyelmeztetés után a következő futamon (amin részt vesz a versenyző) utolsó rajthely. 5 figyelmeztetés után teljes Bajnokságtól való eltiltás."
 
 

 A harmadik lobbiban is volt óvás:
1. BEq97 nyújtott be propee ellen.
"2.futam, 6. kör! Propee előzni próbált,én mentem az íven. Propee szó nélkül próbált előzni és engem kilökött a fűre.Én próbáltam visszahozni a pályára a kocsit, de falhoz csapódtam - BEg87

Az esetet megvizsgáltam. Propee a beszúrást követően mindenével azon volt hogy jobb oldalt maradjon. Fékezéssel még csökkentette is annak a veszélyét, hogy külső ív felé sodródjon, így helyet hagyott BEq-nak. Aki viszont az ütközés pillanatában el sem veszi a gázt...a helyzet menthető lett volna. A falba csapódást már nem igazán lehet propee számlájára írni. így abban nem találtam vétkesnek. 

Propee nem használta a headsetet, emiatt kapja a büntetést. A versenyeken kötelező a headset használata, és ez nem arra vonatkozik hogy csak a fülünkre dobjuk és kész.  B e sz é l j ü n k a májkrofómba előzéskor!
Ezt remélhetőleg az újak is megtanulják előbb-utóbb!

Büntetés: ELSŐ figyelmeztetés! Keményebb büntetést akartam, mert már jó lenne rutinból nyomni mindenkinek, ha beszúr a másik mellé. Ezután az ilyenért kasza lesz...

2. Voala és Sumák nyújtoak be óvást Pervinke ellen első szárny használata miatt.

Pervinke BMW autóján még mindig fent volt az első szárny. Ez a szabályokkal ellenkezik. Az első futamon nem járt érte semmi senkinek, mivel a szervezők hibáztak a kiírásban. Ellenben utána direkt felhívták erre a BMW autóval induló versenyzők figyelmét (Online topik, privát üzenet), hogy LE KELL VENNI.!

Büntetés: A 2. futamon elért pontjait elvettem.

Eredmények:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NINCS jogosultságod hozzászólást írni!