FM3 - FM4 Lezárt Online Versenyek

Szép volt, jó volt, történelmet írtunk itthon, de semmi sem tart örökké.

DTM 2013

Tartalomjegyzék

DTM Bajnokság

Mugello eredmények

 

 

Mugello Autodromo eredmények


Eljött a DTM 2013-as idényének utolsó mugelloi futama, ahol DUPLA pontokat szórtak az eredményhirdetésnél. De ne is siessünk ennyire előre. Biztosan tudjátok, hogy Felipe Massa a ferrari F1-es csapatának Brazil pilótája az idény végén átadja ferraris ülését Kimi Raikkönennek. Ez alkalomból a FRH DTM 2013-as szezonzáró futamát megelőző héten vasárnap elbúcsúzott a Brazil pilótától éppen Mugelloban. Nagyon sok szimpatizáns kilátogatott ami kb. a 15.000 szurkolót is elérte.

Nekünk, sajnos nem adatott meg a 15.000 néző, csak mi voltunk pilóták. Mondjuk ez azért köszönhető annak is, hogy a T10 több szabálytalanságot is elkövetett. A "B" lobbis futam nagyon jól kezdődött, de történtek hibák és furcsaságok. Először szegény Szkeb volt az, aki az élről rajtolhatott, de sajnos nem örülhetett sokáig, mert nagyon nagy nyomásnak lett kitéve és hibázott. A futam során 3-an is kiléptek, de a legemlékezetesebb az Sumák kilépése volt a versenyből. Ugyanis a kilépés során az autója valamilyen csoda folytán visszajött a pályára VERSENYTEMPÓBAN és a féktávon kiütötte Zso46–ot, aki még versenyben volt. Ez után nagyon nem történt semmi olyan, ami nagyban meghatározta volna a versenyt. Mondjuk az kicsit kellemetlen volt, amikor Nővérem behozta a kimosott ruhámat és a tv elé lengette, azért mert már fél órája a 6. körben vagyok a 8-ból. Itt meg kell jegyeznem, hogy rossz számlálót nézett. Ekkor megelőzött Compi (MÁZLISTA). Így egy helyezéssel rosszabb lett a vége, de kárpótlásul kaptam tőle egy kis pudingot este a futam után. A végeredményt majd láthatjátok lentebb.

Felkértem RnM777 pilótatársunkat, hogy írjon pár sort a futamról és esetlegesen a bajnokságról. Megtette. Valamint mindenkinek felajánlom, hogy aki ír nekem egy beszámolót, azt a későbbiekben majd egy cikk keretében majd kirakjuk az oldalra. Viszont ehhez az kell, hogy többen is írjatok. Na, de ne is húzzuk tovább, itt olvassátok RnM beszámolóját…

@X Kicsi X
 

RnM777:
Kicsi felkért, hogy írjak pár sort az utolsó futamról a DTM bajnokságban. Kezdeném inkább a kályhától. Tavaly ilyenkor csöppentem bele a Forza világába, pont, akkor, amikor még a DTM 2012 sorozat ment. Nagyon tetszett az a verseny, reméltem, hogy idén is lesz és LETT! Hihetetlen jól éreztem magam az összes futamon és nagyon örültem az időmérős teljesítményeimnek is. Sikeresen "A" lobbis időket futottam! Persze tudom, hogy jó páran taktikáztak, de mégiscsak jó érzés, pláne, hogy a TT-vel mentem, ami egyenesekben gyengébben muzsikált, mint a többi. Itt szeretném megragadni az alkalmat, hogy megköszönjem Corruptnak a setupokat. Enélkül nem ment volna! Következzék Mugello Autodromo az én szemszögemből. Az időmérőm nagyon jól sikerült, 1.46.1xx es időt mentem, amivel azt gondoltam, hogy hátha most az egyszer át tudom magam taktikázni a "B" lobbiba. Ez ismét nem jött össze, pedig nagyon akartam, mert úgy éreztem, hogy ott az elejében tudnék harcolni az 1.45.7-es időkkel, amit menni tudtam konstansan. Így maradt egy 7. rajtkocka az "A" lobbiban, köszönhetően Firo és Hawk büntetésének, illetve L4NC3L0T legyőzésének.

A versenyen sajnos képben voltam, hogy a rajtjaimat általában elszúrom, pláne úgy, hogy a már említett egyenesbeli tempóelőny nem nálam van. Ez így is történt. Az első kanyarhoz érve már a 10. pozícióban kapartam az aszfaltot, de nem csüggedtem, hamar ráestem Firo-ra. 3 körön keresztül próbáltam megtalálni a helyet, ahol esetleg meg tudom tréfálni egy mélyebb fékezéssel, de nem találtam. Olyan lett volna, ahol nagyon neccesen meg is lehetett volna, de nem akartam tönkretenni egyikünk versenyét sem, így korai boxkiállással próbáltam meghúzni, hogy elé kerüljek. Cool-al együtt érkeztem a boxba, majd próbáltam vele maradni, de ez különböző okok miatt nem sikerült. Az egyik a körülöttem ugráló két gyönyörű gyerekem (ezért mondtam, hogy én Level2 nehezítésen játszom minden vasárnap) a másik pedig egyszerű. Nem tudtam elég gyors lenni. Így szépen fokozatosan elvesztettem szem elöl. Jó pár körrel utána James is kiment a boxba és elém jött vissza a pályára. Innentől megpróbáltam őt "nyúlnak" tekinteni és menni vele. Körökön keresztül tudtam is tartani a kb. 150-200m távolságot. Itt már reménykedtem, hogy meglesz Firo! Aztán jött a hidegzuhany. Firo BOX! Hát nem elém jött ki 70 méterre? Innentől az én versenyem arról szólt, hogy hol felértem 15-20 méterre Firora, hol lemaradtam róla a fent említett Level2 végett. A 34. körig próbálkoztam, de a célegyenesben mindig össze tudott szedni annyi előnyt, hogy éppen csak utolérni tudjam, de megelőzni nem. Nagyon remélem, hogy okoztam neki azért pár "kellemetlen" percet a futam során és nézegette a tükröt. Személy szerint élveztem ezt a jellegű üldözősdit! Végül az "A" lobbi 10. helye maradt számomra, de így legalább egy TT elöl egy TT hátul minta alakult ki a végére!

@RnM777


HawkStorne:
Véget ért a 2013-as DTM Bajnokság Mugello aszfaltján. A várttal ellentétben összesen 21-en jelentünk meg, de így is nagyszerű versenyeket futottunk. Az időmérőket követően gyorsan kialakult a két lobbi, így időben el tudtuk kezdeni a futamokat, hogy az esti Forma 1-re is oda tudjon mindenki érni.

Az "A” lobbi rajtja bár jól sikerült, de a felvezető kör nem volt zökkenőmentes (lásd óvás). Corrupted vezette fel és rajtoltatta el a mezőnyt nagy profizmussal, ami folytán sikerült megőriznie a vezető pozíciót, bár Fusy0N, Arms és Cool is támadta az egyenes végén. Mivel (büntetésemnek köszönhetően) az utolsó helyről indultam, így egy az egyben le tudtam követni az eseményeket. A kerékcserékig szinte mindenki támadta az előtte futó(ka)t a jobb pozíciókért, de a kiállást követően már „szellősebb” lett a mezőny. Több körön keresztül James-szel, L4NC3L0T-tal és Cool-al küzdöttem, miközben Firo és RnM is a nyomunkban volt. Közben Corrupted, Fusy0N, Arms és Olcsi is el tudott szakadni tőlünk.

A verseny második felében mindenki próbálta az előtte 50-250 méterre futókat utolérni, de végül ugyanabban a három bolyban (Arms Fusy0N-nel, én Olcsival és Cool-al, L4NC3L0T pedig a többiekkel) fejeztük be az évadot, miközben Corrupted rajt-cél győzelmet aratott.

Ezúton is köszönöm Kicsinek a Bajnokságot, IceSanyinak a profi közreműködést, nektek pedig kedves Versenyzőtársaim köszönöm a nagyszerű versenyeket, az óriási csatákat és a kitartást, ami eme remek Bajnokságot eredményezte!


Egy óvás történt, amit Cool nyújtott be Fusy0N-nel szemben:

Fusy0N a felvezető kör végén a célegyenesre ráfordító kanyar előtt tolt le a pályáról. Ezzel még nem lett volna gond, ha nem sérül meg az autóm elől és oldalt is. Emiatt alulkormányzottá vált az autóm és ezzel el is úszott a versenyem, mert már nem tudtam olyan tempóban menni, mint a sérülésmentes autóval.


Az óvást jogosnak találom, mivel a pálya azon pontján már a sorhoz kellett volna igazodnia és a repülőrajtra készülnie, nem pedig gázt adva kereket melegíteni Fusy0N-nek. Emiatt a manőver miatt Cool teljesen vétlenül tört össze (elől 35%, két oldalon 18%, váltó 8%), miközben ő már felvette a harmadik pozíciót Corrupted mögött. Az eset kapcsán Fusy0N-t megfosztom a dobogós harmadik helyétől és egy pozícióval hátrébb sorolom (lehet akár bokszutca áthajtásos időbüntetésnek tekinteni) az OVÁSZ és a visszajátszás alapján!

A Bajnokság végeredménye így felettébb szorosra sikeredett. Pontegyenlőséggel, de a jobb futameredmények miatt egy hajszállal Arms előtt végzett Fusy0N. Ugyanígy a 3. és 4. pozícióban: Corrupted a remek hajrájának köszönhetően pontazonossággal, de ugyancsak jobb futameredményekkel (1 első hely) szerezte meg a harmadik pozíciót előlem.

@HawkStorne

 

         

 

Az eredmények érvényesek, Mindenkinek gratulálunk!

 

NINCS jogosultságod hozzászólást írni!