A JAS Motorsport cégről Mindent láttunk már, amit látni kell. A teszt megvolt, menjünk...
UTOLSÓBÓL ELSŐ, VAKON Ilyet még nem láttál!
FRH TALÁLKOZÓ Még frissek az élmények…
FRH Örökranglista 2013 Egy korszak ismét "lezárult" a csapat számára... Táblázat...
Újabb PRH autók a KlubGarázsban!!! Kettő vas került fel, amit használjatok bátran!
Zengő Motorsport: Miért szeretjük Michelisz Norbit?
Az INTERNATIONAL SUPERSTARS SERIES egy az FG GROUP által szervezett versenysorozat, mely 500...
Forza 4 Örökranglista Mivel tegnap volt pontosan 6 hónapja (fél éve), hogy megjelent a...
DTM - legjobb festés Festések versenye!!!
Szilveszter Rallye 2012 Gala sporttársunk az év végén sem fért a...
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenyének...
PRH - Ranga Car Pack A Forza4-ben is elkészültek a Ranga autók. Ma délután már felkerülnek a...
BMW Car Dashboard Design Mindent a szemnek...
Bemutatkozik a Zengő Junior Team! A Zengő Motorsport két autóval benevezett a...
GT Open - Festőverseny Sorsolás!
Ismét elkészült egy pompás matrica a Forza 3-ban! Mikor Michelisz Norbi megjelent a...
WTCC futam és FRH találkozó a Hungaroringen 13:00 - 13:15 között találkozunk a jelölt...
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Lezárult a FRH (Forza...
A Bulirendszám és a Forza Racing Hungary Nagyszerű hírt közölhetek az FRH csapatagokkal!...
Valósághű fotók Elképesztő kameratrükkök!
Trófea feleség Bemutatkozik az új Renault Mégane 275 Trophy
Racers for Race
Ismét Supercar találkozót rendeztek a Japánok, Fuji hegy lábánál.. A találkozó résztvevői:...
Ez nem mai hír, csak most bukkantam rá, és mint érdekesség rakom ki. Júniusban itt az oldalon is...
Migren77 és a Ferrari 599XX Corrupted keresett valamelyik nap az XBox Live-on, és kérte...
Xbox ONE vagy nincs? Bécsi túra a csodamasináért...
TORA 24 órás verseny (FRISSÍTVE! 09.16.)Van aki hallott a dologról, van aki nem. Egy biztos nem...
Alkatrész- vadászat Kínában Ilyet még nem láttál...
Riport Ray Mesterrel Milyen is az, amikor nem egy hosszabb délutáni futamot próbálunk...
Game Day Köridő Kattints ide és kövesd a ranglistát: LIVE...
Karácsonyi adományozás Tavaly megmutattuk mindenkinek, hogy az FRH (Forza Racing Hungary)...
Karácsonyi adományozás! Egységben az erő!
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
Controller Magazin és a Forza 5
Mikulás teszt! Melyik jobb BMW? Olvastak már teszt-interjút? Nem? Ok, mert én sem írtam eddig,...
B.Ú.É.K. Örülök, hogy egész évben itt voltatok. Akár regisztráltként, akár csak...
Nagy Futam II Infiniti Red Bull Renault
FIGYELEM! A napokban két Xbox Live profilfeltörésről is olvastam.
Jelentkezz stafftagnak és segítsd Te is a csapat működését! Szívesen segítenél az FRH...
A Skoda Octavia RS hazai bemutatójáról ...
2011 LA Design Challenge A 8. alkalommal megrendezésre kerülő LA. formatervezési versenyen...
Forza 6 Demo Szerintem...
GT Open - festőverseny Szavazz te is!
Teher- robogó? Kubo!
A Jalopmik autós híroldal (aminek néhány cikkét ezen az oldalon is láthattátok már) cikkezett...
Örömmel jelentem be a Primordial Racing Hungary legfrissebb kiadását. Egy S700-as Lamborghini...
MIDEX Cered RS 2014.04.12-13
Együtt a legenda és az utóda Egy jól kitalált videóval népszerűsíti a nemrégiben...
Talán emlékeztek még, hogy kb. fél éve kiadtuk a PRH csapattal a ’BRUTAL ASSAULT Speed Pack’...
Végre elkészültem a Tökölön készült képeim összefűzésével. Ami érdekes lehet. a videóban...
Ünnepi ADOMÁNYOZÁS! ODAÉRT AZ ADOMÁNY!
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
ÚJ FRH TAGKÁRTYÁK! Forza 5
Isle of Man TT, 2011 2011. június 13., hétfő 09:11 Ott állok Giacomo Agostini, Phil Read, Kel...
2014 Összefoglaló
Evo testközelből Szfvár. 2010-05-28 Hihetetlen élményem volt szerdán, Gunti barátom...
WTCC futam és FRH találkozó! Pár nap elteltével, még mindig erről beszélnek az emberek....
Most akkor vége?
Nincs füst, nincs zaj...
FRH Karrier
Na srácok. A póló ügy. Többen megkerestek a csapatból, hogy ők szívesen rendelnének...
FRH találkozó Endurance!
FRISS INFÓK!!! A holnapi napon 9:00-tól elérhet aki akar a következő telefonszámon: +36303261063...
Forza 4 festés Migren "tollából" Egy csokorba szedtem Migren77 újabb alkotásait
Egyre gyorsabban közeledik az idő, mikor is megjelenik a Forza Motorsport 4. Többen kérdezték,...
Magyar győztes a RaceStar tehetségkutató versenyén!
Újabb FRH póló
Replika, vagy nem replika? Mikor a kistestvér naggyá akar nőni...
Budapest titkos utcai versenypályája Gondolom senkinek nem mondok újat, ha azt mondom...
Luke, én vagyok az apád
2011 Karácsonyi Adományozás Bizonyára emlékeztek, hogy tavaly az ünnepek előtt, az...
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Van szerencsém...
Galáék újra porondon Képzelt riport egy nagygombosi...
Megjelenés december 6-án, tehát a Mitulás Báti hozza! A Microsoft bejelentette az új...
Dvorcsak és London Ő az a srác a csapatból akit a pályán nem sokat látunk, de kezdetektől...
Nagy nap, hiszen kettő említésre méltó esemény is történt ezen a napon. Először...
Hálózati beállítások avagy az Open NAT aranyat ér
Régen hallottunk Galáról Most nem csak a köridőzés hanyagolásáról van szó...
Maximulator bemutató Nem olyan régen kaptunk egy megkeresést a Maximulator csapatától,...
Örökranglisták 2009.10.28.-án indult az eslő teszt futamunk. Azóta nem kevés idő eltelt és itt...
FRH JÁTÉK! Sorsolás
DTM - legjobb festés Eredményhirdetés!!!
Ez a cikk ismét egy autó matricázásáról szól, de most fordított a...
Az első Millenium Racer
Zöld Pokol - forma autó Andreas "Andy" Gülden a Nürburgring Vezetéstechnikai Akadémia vezetője a...
A Top Gear tesztpálya felkerült a Google Street...
Lotus a Rallyban A 70-es 80-as évek fordulójának rally világbajnokságain a Lotus sikeres gyártó...
FRH és a Forza 6
Van egy csapattársunk aki már több éve folyamatosan segíti a csapatot a munkájával. Ő...
Novemberben érkezik a Nissan GT-R Nismo változata...
Michelisz Norbi itthon! 2 Tegnap délelőtt hívott Sanya, hogy ha ideje engedi akkor találkozni...
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
Egy önzetlen felajánlás Szeretném megköszönni a Black Ball Sharks biliárd csapatnak és személy...
A PRH csapat garázsából kigördült az első Forza 4-es autó. Ami rögtön átszállításra került a...
Remélem Michelisz Norbi és rajongói nem veszik sértőnek, hogy első komolyabb matricázásom a...
Új FRH ajándéktárgyak!
Elkészültek az FRH emléklapok Végre...
Itt a Primordial Racing Hungary legújabb kiadása. Ezúttal az alacsonyabb osztályok szerelmeseit...
Ford A-modell Akik esetleg Székesfehérváron járnak azok személyesen is megcsodálhatják...
Stadium Super Trucks A világ legjobb autóversenye
Ilyet még nem láttál...
Alkatrészvadászat Kínában
írta: Larry Chen
1. Tű a szénakazalban
Hová mennél alkatrészért a kocsidhoz szükség esetén? Azt tudom, hogy Kaliforniában hol tudnék minden szükségeset beszerezni. Ha általános dolgokat akarok, mint izzó, ablaktörlő lapát, csak beugrok egy autósboltba. Ha eredeti gyári alkatrész kell, elmegyek egy autószalonba vagy megrendelem netről, hogy spóroljak némi pénzt. Ha az olcsóbb végéről akarom megfogni a dolgot, akkor irány egy autóbontó és magam kikukázom a szükséges cuccot. Vannak jobb és rosszabb bontók, voltam egy olyanban, ahol megmondtam mi kell és 30 perc múlva tisztességes áron már meg is kaptam.
De mi a helyzet a tuning vagy ritka JDM (japán belpiacos) alkatrészekkel? Mindenkinek megvannak a saját forrásai, de Kaliforniában annyi ilyen bolt van, hogy tényleg csak egy telefonba kerül, hogy az ember megtalálja azt, amire szüksége van.
Persze a beszerzési lehetőségek országonként eltérőek, de többé-kevésbé a leírtak mindenhol működnek. De mi a helyzet Kínában? Nos, elmentem, hogy kiderítsem…
Decemberben ellátogattam a World Drift Series kínai versenyére Guangzhouba. Később majd, egy másik posztban részletesen írok az eseményről, de egyelőre az alkatrészbeszerzés kellemetlenségeiről akarok beszélni, amit Ross Petty is megtapasztalt, amikor 2 év kihagyás után visszatért a drifthez. Ross fel volt tüzelve rendesen és úgy nézett ki, hogy megnyeri a versenyt. De amikor Matt Powers ellen ment a végső négy között, Ross átment egy olajfolton és belekormányozta S15-ösét a falba.
A bal első kereke palacsintává lapult, eltört egy lengőkar, károsodott a hátsó tengelycsonk. Ha az államokban vagy a Japánban történt volna ez egy egyszerű javítás lenne, azonban volt még egy drift esemény Shenzhen városában a következő hétvégén, úgyhogy mihamarabb meg kellett volna javítani a verdát.
Ez tehát azt jelentette, hogy alkatrészt kellett vadászni az S15-höz Gunagzhouban. De hol kezdje az ember a kersgélést? Szerencsére a helyiek javasoltak egy alkatrész piacot a közelben, ahol valószínűleg találni ritka JDM alkatrészeket, amiket Hong Kong-ból hoztak, ahol a japán autókkal való autózásnak nagy kultusza van.
Egy 40 perces taxizás után megérkezünk egy nagyon forgalmas kereszteződés közepébe. Ekkor én még elég szkeptikus voltam afelől, hogy találunk-e olyat ami nekünk kell, de egyúttal izgatott is voltam, hogy mi egyebet fedezhetünk fel. A kontaktunk szerint a város ezen részén mindenhol alkatrészellátók van, amerre csak a szem ellát.
Ahogy egy szűk kis sikátorban haladtunk, észrevettem néhány ismerős logót. Közel jártunk.
Rossnak mindene megvolt a kocsi javításához, két dolgot kivéve: egy S15 fényszórót, amely nélkül nem élhetett és egy vezetőoldali hátsó tengelycsonkot S14/S15-höz, ami mindenképp kellett.
Azt hittem, hogy találunk egy olyan normál autóalkatrész boltot, mint amihez L.A.-ben is hozzászoktam, de amibe belefutottunk, az távolról sem volt normális.
El sem tudom kezdeni leírni az érzéseket, amit a bolt látványa keltett bennem. Ez teljes őrület, ami itt van.
Üzemanyag csövek lógtak a plafonról és folytószelepek figyegtek mindenütt a bolt tulajának feje felett.
Közelebbről szemügyre véve, igazán lenyűgöző volt, ahogy a boltot struktúrálták. Úgy döntöttem, hogy tovább vizsgálódok…
Lapozz tovább...