Xbox ONE vagy nincs? Bécsi túra a csodamasináért...
Racers for Race
FRH és a Forza 6
Újabb FRH póló
18. Veszprém rally - 2011.07.09. Tűző napsütés, ezer fok. Sör, üditő, és szendvicsek...
FIGYELEM! A napokban két Xbox Live profilfeltörésről is olvastam.
Remélem Michelisz Norbi és rajongói nem veszik sértőnek, hogy első komolyabb matricázásom a...
UTOLSÓBÓL ELSŐ, VAKON Ilyet még nem láttál!
FRH találkozó Pénzbefizetés nov. 3-ig!
A JAS Motorsport cégről Mindent láttunk már, amit látni kell. A teszt megvolt, menjünk...
Ez nem mai hír, csak most bukkantam rá, és mint érdekesség rakom ki. Júniusban itt az oldalon is...
Most akkor vége?
Hálózati beállítások avagy az Open NAT aranyat ér
TORA 24 órás verseny (FRISSÍTVE! 09.16.)Van aki hallott a dologról, van aki nem. Egy biztos nem...
Luke, én vagyok az apád
Magyar győztes a RaceStar tehetségkutató versenyén!
ÚJ FRH TAGKÁRTYÁK! Forza 5
Migren fotópályázata Katt a Bővebben gombra aztán irány kattintgatni a Forza4 -ben a...
Dvorcsak és London Ő az a srác a csapatból akit a pályán nem sokat látunk, de kezdetektől...
Staff Team BT
Szilveszter Rally 2013 Galuska Szabolcs – Várfalvi Gábor Lada 21074
Trófea feleség Bemutatkozik az új Renault Mégane 275 Trophy
Luxus telefont ad ki a Lamborghini Te előrendelsz?
Újabb autók a PRH SHOP-ban!!! Primordial Racing Hungary Kettő vas került fel, amit használjatok...
GT Open - Festőverseny Sorsolás!
Zengő Roadshow Hatvan Összefoglaló
Kesjár Csaba ma lenne 50 éves... Sokan gondoltuk azt anno (és talán sokan hisszük még ma...
Egy lelkes Forza rajongó, gondolt egyet és kettő lett belőle. Akinek mindene az autó annak biztos...
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenyének...
PRH - Ranga Car Pack A Forza4-ben is elkészültek a Ranga autók. Ma délután már felkerülnek a...
DTM - legjobb festés Festések versenye!!!
Igen, jól látod kedves barátom! Hiába csóválod a fejed, hogy ez lehetetlen, meg biztos jól...
Megjelenés december 6-án, tehát a Mitulás Báti hozza! A Microsoft bejelentette az új...
BMW Car Dashboard Design Mindent a szemnek...
FRH JÁTÉK! Sorsolás
Egyre gyorsabban közeledik az idő, mikor is megjelenik a Forza Motorsport 4. Többen kérdezték,...
Régen hallottunk Galáról Most nem csak a köridőzés hanyagolásáról van szó...
Galáék újra porondon Képzelt riport egy nagygombosi...
Ez a cikk ismét egy autó matricázásáról szól, de most fordított a...
Replika, vagy nem replika? Mikor a kistestvér naggyá akar nőni...
FRH 2.Szülinap "Nem kétséges mikor vette kezdetét az autóversenyzés, az nap amikor...
Game Day Köridő Kattints ide és kövesd a ranglistát: LIVE...
Evo testközelből Szfvár. 2010-05-28 Hihetetlen élményem volt szerdán, Gunti barátom...
Karácsonyi adományozás Tavaly megmutattuk mindenkinek, hogy az FRH (Forza Racing Hungary)...
FRH Találkozó Versenyezzünk élőben! HOLNAP!!!
Controller Magazin és a Forza 5
Ahogy már megszokhattuk több év alatt, karácsonykor akcióba lendül az XboxKlub.hu és...
A Bulirendszám és a Forza Racing Hungary Nagyszerű hírt közölhetek az FRH csapatagokkal!...
Örökranglisták 2009.10.28.-án indult az eslő teszt futamunk. Azóta nem kevés idő eltelt és itt...
GT Open - festőverseny Szavazz te is!
Novemberben érkezik a Nissan GT-R Nismo változata...
Ismét elkészült egy pompás matrica a Forza 3-ban! Mikor Michelisz Norbi megjelent a...
Nagy Futam II Infiniti Red Bull Renault
Új FRH ajándéktárgyak!
WTCC futam és FRH találkozó a Hungaroringen 13:00 - 13:15 között találkozunk a jelölt...
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
Zöld Pokol - forma autó Andreas "Andy" Gülden a Nürburgring Vezetéstechnikai Akadémia vezetője a...
2011 LA Design Challenge A 8. alkalommal megrendezésre kerülő LA. formatervezési versenyen...
2014 Összefoglaló
Végre elkészültem a Tökölön készült képeim összefűzésével. Ami érdekes lehet. a videóban...
Újabb Bulirendszám-os autó! A márka maradt, a köntöst viszont újragondoltuk.
A Top Gear tesztpálya felkerült a Google Street...
FRH találkozó Endurance!
A PRH csapat garázsából kigördült az első Forza 4-es autó. Ami rögtön átszállításra került a...
Jelentkezz stafftagnak és segítsd Te is a csapat működését! Szívesen segítenél az FRH...
Együtt a legenda és az utóda Egy jól kitalált videóval népszerűsíti a nemrégiben...
Le Mans 4H Emléklapok
Stadium Super Trucks A világ legjobb autóversenye
Ünnepi ADOMÁNYOZÁS! ODAÉRT AZ ADOMÁNY!
Mikulás teszt! Melyik jobb BMW? Olvastak már teszt-interjút? Nem? Ok, mert én sem írtam eddig,...
Itt a Primordial Racing Hungary legújabb kiadása. Ezúttal az alacsonyabb osztályok szerelmeseit...
Szirák RS 2014.05.23 - 24.
Forza és én... Egy lelkes Forza rajongó írását olvashatjátok. Ami az FM3 és...
Van egy csapattársunk aki már több éve folyamatosan segíti a csapatot a munkájával. Ő...
Örömmel jelentem be a Primordial Racing Hungary legfrissebb kiadását. Egy S700-as Lamborghini...
MIGREN csapattársunk új FRH lógói. A kirakatomban megtaláljátok. FRH csapattagoknak elküldöm...
Migren77 és a Ferrari 599XX Corrupted keresett valamelyik nap az XBox Live-on, és kérte...
Na srácok. A póló ügy. Többen megkerestek a csapatból, hogy ők szívesen rendelnének...
Zengő Motorsport: Miért szeretjük Michelisz Norbit?
Rózsa RS 2014.06.21 - 22.
Gyors infó azoknak akik jönnek vasárnap valamelyik online versenyünkre! Rendhagyó...
Ordas kamu a fekete fallosz? Ott voltam. Láttam. Megtapogattam. A Nissan Deltawing, bizonyos...
A közös cél érdekében, a Mad Catz és az MLG, azaz Major League Gaming. Hogy megalkossák a...
Budapest titkos utcai versenypályája Gondolom senkinek nem mondok újat, ha azt mondom...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Valósághű fotók Elképesztő kameratrükkök!
Forza 6 Demo Szerintem...
FRH TALÁLKOZÓ Még frissek az élmények…
WTCC futam és FRH találkozó! Pár nap elteltével, még mindig erről beszélnek az emberek....
Az INTERNATIONAL SUPERSTARS SERIES egy az FG GROUP által szervezett versenysorozat, mely 500...
Riport Ray Mesterrel Milyen is az, amikor nem egy hosszabb délutáni futamot próbálunk...
Talán emlékeztek még, hogy kb. fél éve kiadtuk a PRH csapattal a ’BRUTAL ASSAULT Speed Pack’...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Isle of Man TT, 2011 2011. június 13., hétfő 09:11 Ott állok Giacomo Agostini, Phil Read, Kel...
Szilveszter Rallye 2012 Gala sporttársunk az év végén sem fért a...
MIDEX Cered RS 2014.04.12-13
Forza 4 festés Migren "tollából" Egy csokorba szedtem Migren77 újabb alkotásait
Teher- robogó? Kubo!
Elkészültek az FRH emléklapok Végre...
FRH találkozó Élmények...
Ford A-modell
Akik esetleg Székesfehérváron járnak azok személyesen is megcsodálhatják (Jan.09-18.) a Ford A-modellt ami az Alba Plaza-ban került kiállításra. Akik nem tudják megnézni személyesen, azok se keseredjenek el, hoztam pár képet és pár sort az autó történetéről. Élőben egészen más, de valamennyire visszaadják a képek milyen csodálatosan van restaurálva kívül - belül.
Az első Ford T-modell gyártósorról való legördülésének 100. évfordulója alkalmából a tervező-konstruktőr Galamb József emléke előtt tisztelegve – egykori oktatási intézményének jogutódja – a Budapesti Műszaki Főiskola Bánki Donát Gépész és Biztonságtechnikai Mérnöki Kara vásárolt egy 1922-ben gyártott T-modelt, mely az egyetem Népszínház utcai épületében került kiállításra.
Több mint 15 millió Ford T-modell gördült le a szerelőszalagról 1927.május 28-ig, a gyártás befejezéséig. Edsel Fordra és Galamb Józsefre hárult az új Ford megtervezésének feladata – minden, a részletekig menő alaposságig Henry Ford jóváhagyásával. A jóízléssel rendelkező és az ipari formatervezésben otthonosan mozgó Edsel Ford tervezte a karosszériát, Galamb József és munkatársai feladata lett az egyéb alkotóelemek tervezése és a gyártásra való felkészítés.
Az újonnan tervezett A-modell 3,3 liter űrtartalmú oldalt szelepelt motorjával, melynek hengertérfogata 0,5 literrel volt nagyobb, mint a T-modellé először csak 20 lóerős teljesítményt értek el. Újformájú szívócsővel, a Holley helyett Zenith porlasztóval Galanb Józsefnek és munkatársainak sikerült elérniük a tervezett 40 lóerőt. Az európai gyártású, illetve a taxi-változatok 2210 cm3-esmotorral készültek, legnagyobb teljesítményük 35 lóerő volt, a végsebességük elérte a 90 km/h értéket.
Az új A-Ford mechanikus négykerékfék-rendszerét Farkas Jenő tervezte. A lábfék és a kézifék egy féktuskóról működött, amit a korabeli amerikai tövények nem ismertek el, így Farkas Jenő külön a kézifékről működtethető féktuskót konstruált a hátsó fékrendszerbe és a fékeket fedéllel fedte be.
Megbízhatóabban működött, mint bármely más amerikai autómárka fékrendszere. A lengéscsillapítás is az ő nevéhez fűződik, Hordaille kettőshatású csillapítokkal. Et a megoldaás csak a Lincolnhoz hasonló drága autókban volt használatban. A bolygóműves T-Ford váltót elhagyták, és kulisszás váltót kapott az új Ford, melyet a jobb védettség érdekében csőbe tokozott kardán kötött össze a differenciállal.
1928-ban változtattak az alaptípuson, középre helyezték a kéziféket, s tovább emelték a termelés tempóját, mely elérte a napi 6-7 ezer darabot. A Ford Motor Company amerikai szerlőcsarnokait 1932. április 30-án hagyta el az utolsó A-modell. Közel hat év alatt 4,8 milliót gyártottak ebből a népszerű típusból. Az Államokban még a hatvanas években is több mint 300 000 volt forgalomban.
A Ford Motor Company Triesztben megjelentetett kiadványának bevezetője így mutatta be az új modellt: „Az új Ford nem egy nap alatt épült, és megépítésének terve sem egy nap alatt fogalmazódott meg. 20 éves automobilépítési tapasztalat és hallatatlan támogatási források jelentették ennek az autónak az örökségét és születési előjogait. Benne valósult meg Henry Ford elképzelése: Igazi minőség – mindenki által megfizethető áron.”
A kiállított A-modellt a Bánki Donát Gépész és Biztonságtechnikai Mérnöki Kara hallgatói és oktatói restaurálták.